Siana Skrivet 21 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 mars, 2005 Jag såg på tv4 reklam för nåt slags städföretag som gjorde golvmoppar och skit, och upptäckte då att deras logga- en rödgrön fjäril- är snuskigt lik msn- fjärilen! Vem har plagerat vem??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 21 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 mars, 2005 (redigerad) Kan man få en bild på loggan då? Edit: tror inte precis att MSN har plagierat ett litet städföretag i Sverige Redigerad 21 mars, 2005 av vigge Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 21 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 mars, 2005 Då kan väll jag passa på att säga en grej, som jag tror är snodd. Spelet Red Alert har ju fått en expansion/Uppföljare som hette Red Alert Counterstrike. Har den berömde modden snott sitt namn därifrån? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 21 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 mars, 2005 Då kan väll jag passa på att säga en grej, som jag tror är snodd. Spelet Red Alert har ju fått en expansion/Uppföljare som hette Red Alert Counterstrike. Har den berömde modden snott sitt namn därifrån? Hette inte den "Yuris revenge"? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 21 mars, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 mars, 2005 Kan man få en bild på loggan då? Det sura är att jag inte minns namnet! Men ni kanske ser det på reklamen på tv4 nån gång, de e typ nån golvmopp och skit´... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 21 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 mars, 2005 Hette inte den "Yuris revenge"? Visste du att Red Alert finns (ettan)? Är väl ganska logiskt om uppföljaren (den du tänker på) kallas Red Alert 2.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 21 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 mars, 2005 Spelet Red Alert har ju fått en expansion/Uppföljare som hette Red Alert Counterstrike. Har den berömde modden snott sitt namn därifrån? Jag har "Red Alert: Counterstrike" på skiva nånstans. Har dock inte spelat det... Men "Counterstrike" betyder ju typ mot-attack. Så det är ju ett helt vanligt ord som vilket annat som helst. Jag tror inte att Half-Life moddens utvecklare hade tänkt sig att modden skulle bli bra och känd om de snodde namnet från en expansion till ett gammal strategispel som inte har några likheter med modden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pinner Skrivet 21 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 mars, 2005 Här är en bild på loggan, lite lik msn faktiskt http://www.diyonline.de/objimages/20040617...40939243877.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
leftbehind Skrivet 21 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 mars, 2005 Nästan lik *NOT* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 21 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 mars, 2005 Inte det minsta lik. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 22 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2005 (redigerad) Hmm. Jo Formen är inte lika avrundad och färgerna delar inte av sig på samma sätt. Men anars skulle det kunna vara sant. http://www.todopapel.pt/image/marcas/Vileda/vileda_logo.png Redigerad 22 mars, 2005 av Gunde5 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 22 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2005 Hmm. Jo Formen är inte lika avrundad och färgerna delar inte av sig på samma sätt. Men anars skulle det kunna vara sant. http://www.todopapel.pt/image/marcas/Vileda/vileda_logo.png De var inte ens lika... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 22 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2005 Ni får tycka vad ni vill. Själv tror jag att dom gort en egen version av vänstra halvan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 22 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2005 Eller så har dom bara gjort två cirklar med olika färger.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 31 mars, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2005 (redigerad) När jag såg reklamen så har jag för mig att den var röd-grön... Men den flaxade som en jävla fjäril där också.. Men men man får tycka vad man vill... Även om dom är lika på en del ställen tror nog inte jag heller att nån har plagerat nån annan... Men lika är dom visst det! Redigerad 31 mars, 2005 av Siana Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 31 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2005 Fjärilen är nästan exakt lika. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 31 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2005 Fjärilen är nästan exakt lika. Du skämtar va? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts