kalle.b Skrivet 21 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 mars, 2005 (redigerad) Hej jag har just köpt en usb kabel som jag har anslutit mellan datorn och Playstationet. Men jag vet inte riktigt hur man gör när man ska få Tv bilden till datorn. Jag har tänkt spela in filmer när jag spelar san andreas. Jag har windows Xp Home Edition. Det finns säkert många somma här trådar men många av dom e så långa och gamla. -----------------Jag vore ENORMT Tacksam för svar------------- Redigerad 30 januari, 2008 av kalle.b Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 21 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 mars, 2005 Vart kan man få tag på sådanna sladdar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 21 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 mars, 2005 USB-sladden går till 90%s säkerhet inte att använda till att föra över bild/ljud från PS2:an till datorn. Ska du göra det måste du ansluta Komposit-kablarna (röd, vit = ljud och gul = bild) till datorn. Gör du detta krävs det att ditt grafikkort har Video/Komposit/AV-in. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fredrico Skrivet 21 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 mars, 2005 (redigerad) Det går väl inte ens att få Tv-bilden i datorn enbart genom en USB-sladd? Jag använder en sån här pryl (längst upp) för att få in Tv-bilden, PS2 osv. i datorn, det funkar jättebra... dessutom får man med Pinnacle Studio 9 Edit: Fan, vigge svarade först Redigerad 21 mars, 2005 av Fredrico Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kalle.b Skrivet 21 mars, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 mars, 2005 (redigerad) Ex. Siba, onnoff,Datorbutiken.com/se eller din närmsta dator ellet spel butik. Men jag vill fortfarande veta hur man gör sen när man kopplat in kablen. Edit:Jag ser att någrade svarade nu. Redigerad 21 mars, 2005 av kalle.b Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 21 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 mars, 2005 Ex. Siba, onnoff,Datorbutiken.com/se eller din närmsta dator ellet spel butik. Men jag vill fortfarande veta hur man gör sen när man kopplat in kablen. Edit:Jag ser att någrade svarade nu. Men går det eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kalle.b Skrivet 21 mars, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 mars, 2005 E inte värst bra på datorer men jag har ett Radeon 9600 series grafikkort. Jag vet inte om det har Video/Komposit/AV-in ingång. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Urkas Skrivet 21 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 mars, 2005 Au lär ju inte ha ett AIW eller nåt annat tvkort i datorn. Så då kan du inte få ps2-bilden på datorn. Du kanske ska kolla upp vad sakerna gör innan du köper dom? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kalle.b Skrivet 21 mars, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 mars, 2005 Urkas Mar 21 2005, 19:32 Au lär ju inte ha ett AIW eller nåt annat tvkort i datorn. Så då kan du inte få ps2-bilden på datorn. Du kanske ska kolla upp vad sakerna gör innan du köper dom? Japp det har du nog rätt i. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 21 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 mars, 2005 Jag använder en sån här pryl (längst upp) för att få in Tv-bilden, PS2 osv. i datorn, det funkar jättebra... dessutom får man med Pinnacle Studio 9 Trevligt, hur använder man den?? du menar USB 2.0 Video-interface va? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts