The Dude Skrivet 21 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 mars, 2005 Min mic funkar inte. Jag har kopplat in den i det integrerade ljudkortet i datorn. Datorn har aldrig använt mikrofon innan men det borde ju funka direkt. Nån som har nån ide? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tangelito Skrivet 21 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 mars, 2005 Min verkar heller inte funka Den funkade förut när jag använde MSN Messenger men nu den e helt konstigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 21 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 mars, 2005 (redigerad) Provat att trycka Egenskaper sedan klicka in Microphone och klicka ur Ljud av? Heh det hade du redan gjort. Redigerad 21 mars, 2005 av GTA3 freak Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 21 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 mars, 2005 Vi har haft så på våra förra datorer. Först funkade det, men sen slutade det funka och det gick inte att fixa tillbaka... Vet faktiskt inte vad felet kan vara. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 21 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 mars, 2005 Arkiv>Avancerad. Ändra till inspelning, och kryssa i mic. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 21 mars, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 mars, 2005 Såhär du menar? Det hjälper iaf inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 21 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 mars, 2005 Säker på att du har satt in den i rätt håll i bak på ljudkortet? Samma hände för mig vart skitförbannad för att det inte funka, sen så kollade jag och såg att den satt i fel höl. :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 22 mars, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2005 Jeps, rosa kontakt i rosa hål med micsymbol. Jag har även provat i lineinen. På pappas funkar det inte, på vår bärbara funkar det inte. På mammas funkar det och på min funkar det. Men det är på pappas ska ha det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 22 mars, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2005 Hmm det kanske är en konflikt med grafikkortet. Det har ju också ingångar för bild och ljud men jag har inte den lilla AIW-dosan här. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 22 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2005 Har du ställt in rätt här? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 22 mars, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2005 Det finns inga alternativ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 22 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2005 Jag har precis samma problem som The Dude. Sedan jag formaterade har datorn aldrig lyckats hitta mikrofonen igen. Dock har jag inte orkat anstränga mig alltför mycket för att lösa problemet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts