Green_Goblin Skrivet 21 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 mars, 2005 Ladda ner packet här http://fileforum.betanews.com/detail/1104164392/1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 21 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 mars, 2005 Behövs det något plugin som ThemeXP? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 21 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 mars, 2005 Om nån instalerat det får den personen gärna slänga upp lite screenshots Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 21 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 mars, 2005 Höll på att installera det.. men ångra mig precis innan.. blev lite osäker efter alla "varningar" om att man kan pajja systemfilerna.. nån annan får testa först.. vågar inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kaboom Skrivet 21 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 mars, 2005 (redigerad) Ladda ner packet här http://fileforum.betanews.com/detail/1104164392/1 Grrraaatiisss!!! Jag använder nämligen operativsystemet och har haft det ganska länge.. Fick det av en vän och han skaffade det på ett lite smutsigt sätt.. Redigerad 21 mars, 2005 av Kaboom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 21 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 mars, 2005 (redigerad) Det hära fuckade upp hela datorn, kan man avinstallera det? MSN funkar inte om man ska starta en konversation så står det bara, Du kunde inte starta en konverstation med *namn* Edit: Och vad fan är det hära?!?! Redigerad 21 mars, 2005 av Mr.Magic Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kalle.b Skrivet 21 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 mars, 2005 (redigerad) Verkar vara grymt när man tittar på bilderna men lite rörigt. Hur länge har windows Longhorn funnits? Men själv har jag kvar mitt fina Xp. Redigerad 30 januari, 2008 av kalle.b Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 21 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 mars, 2005 Hjälp, snälla. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 21 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 mars, 2005 Hjälp, snälla. Ja, jag behöver också hjälp med det... ignorerade du "stoppa in XP-skivan"... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joey Skrivet 21 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 mars, 2005 Har installeratm och tycker det är svingrymt juö Den där "Sidebaren" är lätt att ta bort, deleta mappen sidebar i C:/Windows och sen är det bara att klicka högst upp på sidebaren och välja stäng. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 21 mars, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 mars, 2005 Jag installerade allt men sen tog jag bort saker jag inte ville ha! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 21 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 mars, 2005 Ja, jag behöver också hjälp med det... ignorerade du "stoppa in XP-skivan"... Ja för jag har den inte hära. Men nu har jag lyckats få bort det men nu kan jag bara ha Classic windows teman lol. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 21 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 mars, 2005 Ja för jag har den inte hära. Men nu har jag lyckats få bort det men nu kan jag bara ha Classic windows teman lol. Stoppa in xp-skivan, och installera en ny uxtheme.dll. Sen funkar allt igen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 21 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 mars, 2005 Jag har inte XP skivan :/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 21 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 mars, 2005 Vet någon vad detta beror på? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 21 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 mars, 2005 (redigerad) Ladda ner packet här http://fileforum.betanews.com/detail/1104164392/1 DU vet att det bara är en transformation pack som får Windows XP att likna Longhorn till utseendet? Dessutom är det "Nytt Windows" och inte "Ny Windows" Edit: Arman: Sidebar:en verkar inte fungera, verkar som att dokumenten/filerna den pekar mot inte finns eller innehåller fel... Redigerad 21 mars, 2005 av vigge Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 21 mars, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 mars, 2005 Jag vet väll att de inte är riktiga Longhorn! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 21 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 mars, 2005 Usch! Ser rörigt ut! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joey Skrivet 21 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 mars, 2005 Rörigt?? EEEEEhhhhh??? Såhär ser mitt ut iaf (förminskad bild), och inte fan är det rörigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 21 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 mars, 2005 Rörigt?? EEEEEhhhhh??? Såhär ser mitt ut iaf (förminskad bild), och inte fan är det rörigt. Wallpapern lägga uupp? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts