Matte_91 Skrivet 21 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 mars, 2005 Tja! Juu jag fråga förut hur man modda bilar men glömt bort det :S OCh hittar inte det forumet nånstans där nån skrev det? Så jag undra om nån kunde skriva hur man gjorde det igen? Så att man får coola flames o så på bilarna? o inte bara vanliga färger och så? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 21 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 mars, 2005 Tja! Juu jag fråga förut hur man modda bilar men glömt bort det :S OCh hittar inte det forumet nånstans där nån skrev det? Så jag undra om nån kunde skriva hur man gjorde det igen? Så att man får coola flames o så på bilarna? o inte bara vanliga färger och så? Åk bara till Wheel Arch Angels, fast du måste ha öppnat San Fierro klarat bilskolan och köpt Wang Cars Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matte_91 Skrivet 21 mars, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 mars, 2005 Åk bara till Wheel Arch Angels Aa har gjort det klarat av storyn hela, men vart ligger det hära? wheel arch angels? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 21 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 mars, 2005 Aa har gjort det klarat av storyn hela, men vart ligger det hära? wheel arch angels? Det ligger i San Fierro. Kolla på kartan på startmenyn så ser du två skiftnycklar, den vänstra är det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 21 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 mars, 2005 (redigerad) Aa har gjort det klarat av storyn hela, men vart ligger det hära? wheel arch angels? Stället heter King's och ligger i San Fierro (ganska nära cluckin' bell) Edit: Värst vad Azore var snabb Redigerad 21 mars, 2005 av GTApimpfoolife Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matte_91 Skrivet 21 mars, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 mars, 2005 Hm oki doki tack så mycket ska kolla när ja hinner:P... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matte_91 Skrivet 21 mars, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 mars, 2005 Hmm men kan man modda alla bilar? O stoppa flames o allt på dom där? eller aa sånt dära?... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 21 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 mars, 2005 Nej det är bara ett fåtal bilar man kan modda i Wheel Arch Angels. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matte_91 Skrivet 22 mars, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2005 Men finns det nått annat ställe til andra bilar? jag vet om en i los santos men den är bara för lowriders typ? Men vilka bilar är det man kan styla då? nån som kan skriva upp dom? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 22 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2005 Men finns det nått annat ställe til andra bilar? jag vet om en i los santos men den är bara för lowriders typ? Men vilka bilar är det man kan styla då? nån som kan skriva upp dom? I Wheel Arch Angels kan du styla Stratum, Jester, Uranus, Sultan, Flash och Elegy. I Loco Low kan man ju som sagt styla lowriders och i Trans Fender övriga (dock undantag för vissa bilar som inte går att styla någonstans) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts