g-unit89 Skrivet 21 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 mars, 2005 Jag börjar undra varför han alltid har solglasögon på sig. Kanske döljer nåt.... Någon som vet? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest Kurby Skrivet 21 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 mars, 2005 Visa en bild på han, jag vet inte vem det är Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 21 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 mars, 2005 Antagligen för att han tycker det ger honom en "tuffare approach", eller så. Ganska dum, och för delen även ganska onödig, tråd. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pixi Skrivet 21 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 mars, 2005 Visa en bild på han, jag vet inte vem det är De kanske är en ey, yao! snubbe! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 21 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 mars, 2005 Han kanske knarkar som en hest? Och inte vill visa pupilerna. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 21 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 mars, 2005 (redigerad) Ganska dum, och för delen även ganska onödig, tråd. Stämmer in på Lil Jon också, faktiskt... OH YEAAAH!!!! OOOOKEY!!!!! Det är nog för image han har det, hans "style". Höhö, parodi - Chappelle Show Redigerad 21 mars, 2005 av okka Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Miike Skrivet 21 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 mars, 2005 Han skriker alltid, har solglasögon hela tiden och har dreadlocks(stavning?). Sen tycker jag att han är ganska jobbig också . Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 21 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 mars, 2005 Därför han har inga ögon. Vem bryr sig egentligen? Låt han ha det om han har lust. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jocken Skrivet 21 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 mars, 2005 Visa en bild på han, jag vet inte vem det är Denna bild hittade jag när jag sökte på hans namn: http://www.wxbt.com/timages/page/Lil%20Jon.jpg Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 21 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 mars, 2005 Höhö, parodi - Chappelle Show Haha, den är så jävla skön, "Do you take marijuana? Whaat?! Marijuana!!! Yeah..." Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 21 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 mars, 2005 Stämmer in på Lil Jon också, faktiskt... OH YEAAAH!!!! OOOOKEY!!!!! Det är nog för image han har det, hans "style". Höhö, parodi - Chappelle Show Stor bokstav. haha den äger.. såg den i förrigår tror jag på emteve Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 21 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 mars, 2005 Denna bild hittade jag när jag sökte på hans namn: http://www.wxbt.com/timages/page/Lil%20Jon.jpg Det där ser ut som en blandning av: Göran Persson Will Smith och en normal kille med fläskläpp. Men varför har alltid Lil Jon solbrillor?. Jo han kanske gillar solglasögon. Varför har 2Pac alltid tröja på sig? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 21 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 mars, 2005 Varför har 2Pac alltid tröja på sig? Det har han väl inte... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 21 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 mars, 2005 Det har han väl inte... Nä men jag gjore som ett exempel Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 21 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 mars, 2005 Varför har 2Pac alltid tröja på sig? Tvärtom han har nästan aldrig tröja på bilder Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 21 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 mars, 2005 Varför har 2Pac alltid tröja på sig Dåligt exempel! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 21 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 mars, 2005 Gör en exempel som stämmer då.. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 21 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 mars, 2005 (redigerad) Tvärtom han har nästan aldrig tröja på bilder Men du förstår inte. Killen som startade tråden undrade varför Lil Jon alltid hade solglasögon på sig, då visar Jocken en bild när han inte har solglasögon. Så då sa jag varför har 2Pac alltid tröja på sig fast han inte ofta har det, ironi liksom Redigerad 21 mars, 2005 av GTApimpfoolife Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 21 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 mars, 2005 Gör en exempel som stämmer då.. Okej då, varför är du så sur för? P. Diddy kan jämföras med ett svin med hans personlighet. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 21 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 mars, 2005 Men du förstår inte. Killen som startade forumet undrade varför Lil Jon alltid hade solglasögon på sig, då visar Jocken en bild när han inte har solglasögon. Så då sa jag varför har 2Pac alltid tröja på sig fast han inte ofta har det, ironi liksom Är det där verkligen Lil Jon? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts