graffe Skrivet 21 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 mars, 2005 Jag har för mig att på ett mission så kunde man, med en helikopter, ta upp bilar från marken. Det var en sån magnet under helikoptern som man kunde styra. Jag har letat ganska mycket efter den helikoptern, och när jag trodde att jga hittade den, så funkade det inte. Jag trodde att det var Cargobob (stavning) som va den helikoptern, den finns på "Restricted area" precis brevid den övergivna flygplatsen. Så min fråga är självklart: Vilken helikopter är det, om det finns över huvud taget? Och hur styr man det magneten Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 21 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 mars, 2005 Det är den helikoptern som finns på din flygplats i öknen! Men mangneten kan du inte använda! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
shabazz Skrivet 21 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 mars, 2005 Den där magnethelikoptern var ju bara en liten modellhelikopter som man skulle köra åt zero.. finns ingen fullskalig tyvärr:( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 21 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 mars, 2005 Den där magnethelikoptern var ju bara en liten modellhelikopter som man skulle köra åt zero.. finns ingen fullskalig tyvärr:( Man körde ju en magnethelikopter i uppdraget Up, Up, and Away. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 21 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 mars, 2005 Den där magnethelikoptern var ju bara en liten modellhelikopter som man skulle köra åt zero.. finns ingen fullskalig tyvärr:( Du kanske inte har kommigt dit i spelet men ett uppdrag senare kan man köra en riktig helikopter som har en magnet. Men bara under det uppdraget Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr 7.2 Skrivet 21 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 mars, 2005 Uppdraget hette "Up up and away" men som sagt magneten fungerade endast då. Tyvärr :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 21 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 mars, 2005 (redigerad) Hehe, lessen att jag går offtopic, (för ovanlighetens skull ) Men alla tycks ha börjat "glöma" att skriva *spoiler innan de berättar nåt, men ingen gnäller!? Lide trevlig stämning har det blivigt här på froumet, många skämtar och hälsar till varann! Eller det är bara jag som tycker så?! Redigerad 21 mars, 2005 av vice24 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 21 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 mars, 2005 (redigerad) Hehe, lessen att jag går offtopic, (för ovanlighetens skull ) Men alla tycks ha börjat "glöma" att skriva *spoiler innan de berättar nåt, men ingen gnäller!? Lide trevlig stämning har det blivigt här på froumet, många skämtar och hälsar till varann! Eller det är bara jag som tycker så?! Vadå vad är spoiler? Edit: Känner igen ordet men jag kom inte ihåg Redigerad 21 mars, 2005 av GTApimpfoolife Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 21 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 mars, 2005 Typ att någon berättar något lite längre fram i spelet så berättar nån t.ex att någon dör eller nåt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr 7.2 Skrivet 21 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 mars, 2005 Vadå vad är spoiler? Edit: Känner igen ordet men jag kom inte ihåg Om man avslöjar nåt i handlingen/ storyn som de inte vet något om... blir de ju lite sura, typ så. Spoil = förstöra. Jaja finns säkert nån annan som kan förklara bättre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts