Jump to content

Helikopter som kan

Share

Recommended Posts

Jag har för mig att på ett mission så kunde man, med en helikopter, ta upp bilar från marken. Det var en sån magnet under helikoptern som man kunde styra. Jag har letat ganska mycket efter den helikoptern, och när jag trodde att jga hittade den, så funkade det inte. Jag trodde att det var Cargobob (stavning) som va den helikoptern, den finns på "Restricted area" precis brevid den övergivna flygplatsen. Så min fråga är självklart: Vilken helikopter är det, om det finns över huvud taget? Och hur styr man det magneten

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hehe, lessen att jag går offtopic, (för ovanlighetens skull ;) ) Men alla tycks ha börjat "glöma" att skriva *spoiler innan de berättar nåt, men ingen gnäller!?

Lide trevlig stämning har det blivigt här på froumet, många skämtar och hälsar till varann! Eller det är bara jag som tycker så?! ;P

Redigerad av vice24
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hehe, lessen att jag går offtopic, (för ovanlighetens skull  ;) ) Men alla tycks ha börjat "glöma" att skriva *spoiler innan de berättar nåt, men ingen gnäller!?

Lide trevlig stämning har det blivigt här på froumet, många skämtar och hälsar till varann! Eller det är bara jag som tycker så?!  ;P

Vadå vad är spoiler?

Edit: Känner igen ordet men jag kom inte ihåg

Redigerad av GTApimpfoolife
Länk till kommentar
Dela på andra sidor