Bubbli Skrivet 20 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2005 Modding-knappen funkar inte. Alltså när den ör orange kan man inte klicka så den markeras som läst. Det kan man med dom andra. Jag har stört mig på det ett tag... Kan det fixas? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 21 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 mars, 2005 Modding-knappen? Menar du denna: vid moddingforumet? Den fungerar iaf utmärkt för mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 21 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 mars, 2005 Hmm, nu när jag provar (avänder faktiskt aldrig dom knapparna) så funkar den faktiskt inte för mig heller, dvs den vid moddingforumet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 21 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 mars, 2005 Hmm, nu när jag provar (avänder faktiskt aldrig dom knapparna) så funkar den faktiskt inte för mig heller, dvs den vid moddingforumet. Har aldrig funkat för mig heller men använder ändå aldrig den knappen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 21 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 mars, 2005 Första gången sedan jag blev medlem (2.5 år? ) som jag lägger märke till dom knapparna .. och nej, den funkar inte för mig... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 21 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 mars, 2005 Jag kan säga att ingen funkar för mig. Även om jag trycker på de färgade händer ingenting förutom att sidan jag är på uppdateras. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 21 mars, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 mars, 2005 Japp, det var den jag menade... Någon särskild anledning? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 21 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 mars, 2005 Funkar för mig, i både FF och IE Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 21 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 mars, 2005 Den knappen funkade förut men inte längre! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 21 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 mars, 2005 Coolt, visste inte ens att de va en knapp, trodde de bara va en bild Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 21 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 mars, 2005 Om knappen byter färg från orange till vit och alla trådar i forumet blir markerade som lästa så fungerar knappen. Det är inte så att man ska komma till någon speciell sida eller så. Vore ju konstigt att bara en knapp slutade fungera sådär, och bara för en del. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 22 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2005 Om knappen byter färg från orange till vit och alla trådar i forumet blir markerade som lästa så fungerar knappen. Det är inte så att man ska komma till någon speciell sida eller så. Vore ju konstigt att bara en knapp slutade fungera sådär, och bara för en del. Men det var det som inte fungerade. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 22 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2005 För mig är det som när den är vit, men den är orange och folk har skrivit i den, otroligt störande eftersom jag använder dom knapparna ofta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 22 mars, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2005 Samma som mig HOWHOW. Men den har aldrig funkat för mig, bara inte orkat starta topic om det förens igår. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 22 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2005 Skumt, kan det möjligtvis ha något med att det finns ett gömt adminforum för GTAMods i den mappen? Vad har ni för parametrar på länken? Jag har följande ==> act=Login&CODE=04&f=11&i=1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 22 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2005 Vet inte.. för det finns ingen länk.. det är bara en bild.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 22 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2005 Vet inte.. för det finns ingen länk.. det är bara en bild.. Samma sak för mig. Ingen länk som på de andra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 22 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2005 Vet inte.. för det finns ingen länk.. det är bara en bild.. Det är samma länk som på "Mark this forum as read"-knappen. När den funkar d.v.s. För mig är länken blabla/act=Login&CODE=04&f=11. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts