crgboy Skrivet 24 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 24 december, 2002 Hejsan alla GTA:are! Jag har precis börjat köra lite GTA3. Jag har snott brandbilen, men hur i h-e-l-v-e-t-e sprutar jag å bilar??? Jag har ju självklar aktiverat "uppdraget" att man ska spruta på bilar. /Johan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ocke Skrivet 24 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 24 december, 2002 SKJUT.KNAPPEN Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
stev_man Skrivet 1 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2003 eller om du bara vill anvenda tangent bordet: ctrl Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 1 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2003 lite fel forum Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 1 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2003 lite fel forum Hur kan det vara fel?? Han undrar något om GTA III och detta är GTA III's forum... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 1 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2003 Hur kan det vara fel?? Han undrar något om GTA III och detta är GTA III's forum... Hultan flyttade den... den var i Modding innan... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts