Vice. Skrivet 21 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 mars, 2005 (redigerad) Jag tycker det här var lite dumt för den här undersökni8ngen antar att man är under 18. Jag är 25 så vad ska jag rösta på då? Iallafall röstade jag "Nej". Eftersom jag inte är under 18 och hade inga problem att köpa spelet. Själv har jag som regel att aldrig köpa ut något till någon. Sen min tjejkompis bad mig köpa ut åt henne på systemet och hon vägrade tro att det var olagligt att köpa ut så hon diskuterade det högt och tydligt medan vi var i kassan. Det där var INTE kul. Nja, Var nu ärlig mot dig själv, har du inte en tolvårings utseénde?! Det är inget att skämas för, att de tog legg på en 25:åring Redigerad 21 mars, 2005 av vice24 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crusader Skrivet 21 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 mars, 2005 Nja, Var nu ärlig mot dig själv, har du inte en tolvårings utseénde?! Det är inget att skämas för, att de tog legg på en 25:åring Jo, du fick mig. Jag får visa legg när jag ska köpa Kinderägg. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 21 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 mars, 2005 Jo, du fick mig. Jag får visa legg när jag ska köpa Kinderägg. Jag med! De är rädda att jag ska sätta bitarna i halsen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crusader Skrivet 21 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 mars, 2005 Jag med! De är rädda att jag ska sätta bitarna i halsen! Jepp. Vi stackars utsatta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 21 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 mars, 2005 Köpte det själv i affären, fast jag är 13 år. på eb games Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest Cyper Skrivet 21 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 mars, 2005 Farsan köpte det åt mig, han jobbade nära en butik i stan, så det vara lika bra att han köpte det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr 7.2 Skrivet 21 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 mars, 2005 Bara så där!? Shysst flickvän!! Min köper bara till mig när jag fyller år! Ska vi byta!? Jo faktiskt, kan inte komma på att det var nåt speciellt vi skulle fira. Haha ja vi kan ju göra en liten utbytesaffär Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Beaver Skrivet 21 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 mars, 2005 Lösningen på allas problem: Internet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts