kebabkurt Skrivet 20 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2005 Kanske en fråga som kommer upp igen men jag vill veta.. jag köpte det själv i alla fall. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kebabkurt Skrivet 20 mars, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2005 Vem anlitade en lodis? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 20 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2005 Har aldrig varit problem där jag köper mina spel. Vote: Ja Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 20 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2005 (redigerad) Jag anlitade inte en lodis. Det var min farsa som köpte det första på en tobakkiosk i Tensta. Det var min farsa som även köpte den andra på Onoff. Edit: Det var visst San Andreas, fick för mig att det stod PS2. Mitt San Andreas köpte min farsa på EB Games Redigerad 20 mars, 2005 av GTApimpfoolife Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kebabkurt Skrivet 20 mars, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2005 Har aldrig varit problem där jag köper mina spel. Vote: Ja Aldrig varigt problem för mig heller men min brorsa(17år) Var en gång tvungen att visa legg på GAME Eftersom han var sjutton fick han inte köpa SA Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 20 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2005 Aldrig varigt problem för mig heller men min brorsa(17år) Var en gång tvungen att visa legg på GAME Eftersom han var sjutton fick han inte köpa SA Det var konstigt. Jag är under 18 och kunde förhandsboka mitt San Andreas på Game. Fast det kanske bara går när man förhandsbokar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 20 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2005 Lite dumt igentligen att inte få köpa fast man är under 18. Det är ju inte precis någon lag på att vara 18 utan enbart en rek. Visst, är man alldeles för liten för att spela spel som gta så kanske man inte ska få köpa, men är man 17 så tycker jag det är lite fjantigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 20 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2005 (redigerad) Jag anlitade inte en lodis. Det var min farsa som köpte det första på en tobakkiosk i Tensta. Det var min farsa som även köpte den andra på Onoff. Köpte din farsa ett PS2 i en tobaks kiosk?! Jag är är över 18! Jag fick köpa det utan att visa leg! Redigerad 20 mars, 2005 av vice24 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kebabkurt Skrivet 20 mars, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2005 Kanske det...Och mina kompisar (15) var tvugna att ringa hem så att snubben i kassan fick prata med deras föreldrar..På GAME.. Fast sånt kanske bara händer på GAME i Pub-huset Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 20 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2005 Vote:Ja haha men han som stod i kassan känner juu ja så att.. ja köpte mitt på Gameshop.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 20 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2005 (redigerad) Köpte din farsa ett PS2 i en tobaks kiosk?! Jaha, det roliga var att när han kom hem med det vart jag jätte glad. Så jag frågade honom vart han fick det ifrån och han svara "jag köpte det på en tobakkiosk i Tensta". Då vart jag skitorolig, jag trodde det var stödgods. Men så vart inte fallet :"> Edit: Det var inte riktigt en tobakkiosk. Lite mer som ett närköp Redigerad 20 mars, 2005 av GTApimpfoolife Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 20 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2005 Så jag frågade honom vart han fick det ifrån och han svara "jag köpte det på en tobakkiosk i Tensta". Då vart jag skitorolig, jag trodde det var stödgods. Men så vart inte fallet :"> Klart det var stöldgods! Inte för nån bryr sig men vilken tobags affär säljer PS2:or!? Eller så var det begangnat som han sålde!? Fick nu kvitto!? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mickemannen Skrivet 21 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 mars, 2005 Vote: kompis köpte det åt mig.. jag och min kompis hade förbokat i Solna Centrum (sthlm) och jag var 16 då, han var 18 så när jag skulle betala så sa han i kassan "du måste vara 18 eller ha förälder med för att köpa spelet" då pekade jag på min polare å sa, " Men han är 18" så då fick jag köpa spelet jag var först i solna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr 7.2 Skrivet 21 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 mars, 2005 Vote: Någon annan Min flickvän köpte det åt mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest Don Lotus Skrivet 21 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 mars, 2005 Jag köpte det på Webhallen och min farsa betalade Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Taclite Skrivet 21 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 mars, 2005 Min bror köpte det åt mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gurfi Skrivet 21 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 mars, 2005 Köpte det på postförskott så där va jag tvungen att be morsan köpa det åt mig. annars så skulle jag och en kompis ställt oss på varandras axlar och gå och köpa det . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 21 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 mars, 2005 Vote: Någon annan Min flickvän köpte det åt mig. Bara så där!? Shysst flickvän!! Min köper bara till mig när jag fyller år! Ska vi byta!? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 21 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 mars, 2005 Klart det var stöldgods! Inte för nån bryr sig men vilken tobags affär säljer PS2:or!? Eller så var det begangnat som han sålde!? Fick nu kvitto!? Haha, jag frågade farsan och han fick inget kvitto Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crusader Skrivet 21 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 mars, 2005 (redigerad) Jag tycker det här var lite dumt för den här undersökni8ngen antar att man är under 18. Jag är 25 så vad ska jag rösta på då? Iallafall röstade jag "Nej". Eftersom jag inte är under 18 och hade inga problem att köpa spelet. Själv har jag som regel att aldrig köpa ut något till någon. Sen min tjejkompis bad mig köpa ut åt henne på systemet och hon vägrade tro att det var olagligt att köpa ut så hon diskuterade det högt och tydligt medan vi var i kassan. Det där var INTE kul. Redigerad 21 mars, 2005 av Crusader Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts