Patrik Skrivet 20 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2005 Tja. Hade inget att göra idag så jag gjorde ett Ping Pong spel! Laddas ner här! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 20 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2005 Hur gör du sånna spel??? , vill veta! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 20 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2005 Det var inte dåligt för att ha gjort det själv. Skulle vara kul att få reda på hur du gjort. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Geten123 Skrivet 20 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2005 STOOOR BOLL! Inget illa menat för just jag tyckte det var kul såhär på kvällskvisten när man inte har nåt för sig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 20 mars, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2005 Hehe, jag tycker inte pingpong är så kul heller, men det var rätt kul att göra ett. Hur jag gjorde: kodade i Actionscript. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 20 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2005 Hur jag gjorde: kodade i Actionscript. Är det svårt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 20 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2005 Det går/gick(spelar inte längre) väldigt långsamt... Lite mer tempo kanske? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 20 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2005 Det går/gick(spelar inte längre) väldigt långsamt... Lite mer tempo kanske? Det håller jag med om, och att bollen var lite stor. Men annars bra och trevligt spel! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 20 mars, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2005 Det går/gick(spelar inte längre) väldigt långsamt... Lite mer tempo kanske? Va? Huh? Långsamt? Inte för mig iaf.. Den är ju på hastighet 50.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 20 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2005 Va? Huh? Långsamt? Inte för mig iaf.. Den är ju på hastighet 50.. Hur lång tid tog det att göra spelet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 20 mars, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2005 2-3 timmar kanske.. Btw så kan man fuska lite. Låt bollen studsa i hörnet av spelaren. Då får man 2-3 extra poäng. Datorn gör det hela tiden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 20 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2005 2-3 timmar kanske.. Btw så kan man fuska lite. Låt bollen studsa i hörnet av spelaren. Då får man 2-3 extra poäng. Datorn gör det hela tiden. Kan man skjuta så datorn inte hinner... försökte med 50 slag men gick inte? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 20 mars, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2005 Kan man skjuta så datorn inte hinner... försökte med 50 slag men gick inte? Jo, har sett några gånger att den inte hunnit, men det var på två bollars versionen, och då vart den lite förvirrad när det kom två samtidigt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
^MeTaNoLiC^ Skrivet 20 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2005 .har suttit o spelat ett annat pongspel hela dagen detta var tyvärr extremt långsamt.. nästan så man hinner springa på toa innan (den stora) bollen kommer tillbax men pong är alltid pong och pong är ett av dom bästa spelen någonsin fast jag föredrar när det ser ut så här och låter "plipp plopp plipp plipp plopp".. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 21 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 mars, 2005 Ja datorn hann ta bollen hela tiden. Det var segt men cleant utseande. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 21 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 mars, 2005 Tja. Hade inget att göra idag så jag gjorde ett Ping Pong spel! Laddas ner här! Håller du fortfarande på med gtasajtenspelet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 21 mars, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 mars, 2005 (redigerad) Håller du fortfarande på med gtasajtenspelet? Jepp. Edit: Skulle kunna göra en uppdatering så man kan välja hastigheten. Redigerad 21 mars, 2005 av Patrik Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 21 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 mars, 2005 Jaaa. Fast jag tycker att det var lite för liten plan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts