Jump to content

Gta san andreas...

Recommended Posts

FYfan, det vimmlar verkligen av fanboys i här.

jamena, varför ska man hålla på och kriga om vilken konsol som är bäst, X-boxen är faktiskt kraftigare än alla dom andra konsolerna och det är fakta. Gamecuben har grymma spelserier och likaså Ps2 så varför ödsla energi på att bevisa att någon av dessa konsoler är bäst?? jag skulle vilja ha alla men har tyvärr inte råd.

och sedan om du tycker om ps2, FINe, det är väl bara bra men sluta med att försöka intala alla andra om att deras konsoller suger.

Det är väl en smaksak eller hur?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

• Inlägg 40
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

jamena, varför ska man hålla på och kriga om vilken konsol som är bäst, X-boxen är faktiskt kraftigare än alla dom andra konsolerna och det är fakta. Gamecuben har grymma spelserier och likaså Ps2 så varför ödsla energi på att bevisa att någon av dessa konsoler är bäst?? jag skulle vilja ha alla men har tyvärr inte råd.

och sedan om du tycker om ps2, FINe, det är väl bara bra men sluta med att försöka intala alla andra om att deras konsoller suger.

Vem snackar du med?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag tycker inte någon utav dom är "bäst"

men jag tycker att om man har alla har man allting.

Jag försöker därför bara säga att jag tycker att vice24 har fel genom att han tycker att ps2:an är bäst.

Det bästa är att ha alla.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag tycker inte någon utav dom är "bäst"

men jag tycker att om man har alla har man allting.

Jag försöker därför bara säga att jag tycker att vice24 har fel genom att han tycker att ps2:an är bäst.

Det bästa är att ha alla.

Det är klart att det är bra att ha alla. Men han som startade tråden frågade vad han skulle köpa San Andreas till, Xbox eller PS2.

Då kan man inte svara "båda"

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Stopp och belägg. Köp San Andreas nu till PS2, för när San Andreas kommer ut till Xbox kommer det kosta 1000:-.

Så du kommer få vänta ganska länge på ett hyfsat pris till San Andreas på Xbox.

Men nu har du chansen att köpa på PS2 för ett rimligt pris, så gör det

HAHA... lol 1000 kr också tror knappast på det.. det kommer väll kosta 599 kr eller billigare :P Fast Coop Forum säljer fortfarrande GTA:SA för 700 kr men gör hur du vill tycker att du ska köpa till ps2 och sen till pc :P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

VA!? Hur kan du svika mig så Azore!?

Varför skulle det vara bättre till X-box?

Det är ju samma spel!? Det finns inget nytt i X-box versionen! X-box SUGER dessutom! Alla spel kommer ju till 99% till PS2 först!

Det finns redan till PS2 och kommer till X-box! Varför tror du?!

*Edit: Dessutom är X-box SJUKT fult! Fet och ful och obekväm handkontroll!!!

Köp INTE X-box, du kommer fet ångra dig!!!

*Får nå jäkla sprängjävökljduhfsidhgsJHGVSD*

:P:P:P

Aaaargh. Att ni inte lär er.

Världens bästa länk där man lär alla Ps2 galna kjsdhfksdjhfskdjfh spelare att veta huut :wub:

* Fyra styrportar gör det enkelt att spela fler åt gången samt ansluta andra speltillbehör, som hörlurar och dansmattor.

* Kraftfulla onlinespel med Xbox Live tack vare inbyggd Ethernet-port - ingen ytterligare maskinvara krävs!

* Upplev fascinerande spelmiljöer med detaljerad och jämn grafik tack vare NVIDIA:s grafikprocessor - med tre gånger så stor kapacitet som övriga konsoler.

* Den kraftfullaste processorn (733 MHz) i hela konsolvärlden gör att spänningen aldrig dör och att spelet aldrig slår ner på takten - oavsett hur många av dina vänner du spelar med.

* Hämta helt nytt spelkomponenter (nivåer, fordon, uppdrag, spellägen och annat), spara din musiksamling och pågående spel på den massiva interna hårddisken.

För er som inte orkar klicka på länken

;)

Xbox Handkontroll-S

Xbox Handkontroll-S har utformats för maximal komfort, precision och total kontroll

*

Sex analoga knappar med 256 känslighetsnivåer

*

Två analoga tryckaktiverade avtryckare

*

Två vibrationsmotore

*

En åttavägars styrknapp

*

Två navigeringsknappar för menyn

*

Två expansionsplatser för minneskort och andra tillbehör (säljs separat)

*

En kabel på 9,8 fot (ca 3 m) med automatisk kabelurkoppling

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ps2 e för dem som inte har nån bra spelsmak! :P

Xbox e för män rättare sagt!

Xbox e mycke mer kraftfullt och har större hårddisk dessutom!

Och så behöver man inte köpa extra saker om man vill köra upp mot 3spelare! :P

Ps2 hackar sig och har längre laddningstider,sämre grafik!

Jag kan slå vad om att det inte kommer finnas några popups på xbox versionen heller! :wub:

Så..jag föredrar xbox!

Vänta tills xbox-versionen med andra ord! :P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Har större hårddisk än vadå? PS2? Den har ingen hårddisk alls.

Pricis för där måste man köpa till.. t.ex 8-MB , 12-MB och sist men inte minst 24-MB :lol:

tycker dock att de är dåligt att man måste köpa till...

men ja tycker att du ska köpa det till X-box eller PC :P

bara ett tips..

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Mitt är bokat. Kommer ligga i brevlådan på skolavslutningsdagen.

Shema:

Slutar skolan.

Åker hem får nån liten present och äter jordgubbar i mjölk o grädde med socker. Sitter och spelar något spel eller gör någonting för att underhålla mig till kl 13:00 - 15:00. Då går jag ut och kollar brevlådan. Sliter upp kartongen. Kollar på förpackningen och säger jag har det upprepade gånger och sen börjar jag spela för första gången på mitt enga Grand Theft Auto: San Andreas :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor