Jump to content

Gta san andreas...

Recommended Posts

• Inlägg 40
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Vad ska jag köpa det på har tänkt o tänkt.

för det kommer på xbox om typ några månader ska jag

vänta o köpa det på xbox eller ska jag köpa det nu på ps2.

vet ej ;P

Game cube är för barn, X-box är för pojkar och PS2 är för män!

PS har mycket bättre spel över lag och de flesta spelen kommer till PS2 först! Så rekomendationen är LÄTT PS2! Köp inte X-box!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Beror väl mest på om du orkar vänta på Xbox-versionen eller ej.

Men orkar du vänta så tycker jag du ska välja det till Xbox, de brukar ju vara en aning bättre än PS2-versionen och man skulle väl även kunna lägga in egen musik i det.

VA!? Hur kan du svika mig så Azore!?

Varför skulle det vara bättre till X-box?

Det är ju samma spel!? Det finns inget nytt i X-box versionen! X-box SUGER dessutom! Alla spel kommer ju till 99% till PS2 först!

Det finns redan till PS2 och kommer till X-box! Varför tror du?!

*Edit: Dessutom är X-box SJUKT fult! Fet och ful och obekväm handkontroll!!!

Köp INTE X-box, du kommer fet ångra dig!

Redigerad av vice24
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

VA!? Hur kan du svika mig så Azore!?

Varför skulle det vara bättre till X-box?

Det är ju samma spel!? Det finns inget nytt i X-box versionen! X-box SUGER dessutom! Alla spel kommer ju till 99% till PS2 först!

Det finns redan till PS2 och kommer till X-box! Varför tror du?!

Berättade bara för honom vad jag tycker att HAN ska göra, själv köper jag/kommer alltid köpa det till PS2. Brukar även vara en del förbättringar inom grafiken hos Xbox-versionen, även det att man ska kunna lägga in egen musik kan ju vara ett plus i kanten. Men själv kommer jag alltid lira det till PS2, jag har inte ens en Fläskbox ;P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Game cube är för barn, X-box är för pojkar och PS2 är för män!

PS har mycket bättre spel över lag och de flesta spelen kommer till PS2 först! Så rekomendationen är LÄTT PS2! Köp inte X-box!!!

Alla konsoller har olika spel.

Gamecube har jävligt sköna mario.

X-box har Halo

Ps2-Vad har ps2?

X-box är bäst inom fps/shot ém up spel.X-box kontrollernas analoga spakar är grymmt mycket bättre än ps2.

Köp X-box bara halo 2 är värt att köpa det.

men GTA till X-box....Tror jag inte funkar lika bra som till ps2.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Men själv kommer jag alltid lira det till PS2, jag har inte ens en Fläskbox ;P

Hahaha "fläskbox" hahaha!!!

Jo visst är det ett + att du kan lägga in dina egna låtar men det negativa väger inte över det positiva!!!

PS2 är och förblir kung över tv-spels marknaden!

Nintendo gör spel för en yngre målgruppn X-box ganska blandat medans PS2 i princip enbart riktar sig till en äldre målgrupp!

Finns inte lika många kalle anka spel till PS2 som tex Nintendo...

Många feta spel kommer till PS2 långt innan de (om de ens gör det) kommer till nån annan konsol!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag är en PS2 stödjare och skulle självklart säga PS2. Men igår så bestämde sig min PS2 att inte köra GTA:SA för mig och jag var spelsugen så jag kunde dö. Började med en massa meddelande att den kunde inte läsa skivan och sen så bröts hela spelet och det gick inte starta det igen. Hur mycket jag än försöke. Och den gav min skiva en repa.

Efter att ha försökt starta spelet i 5 timmar så lyckades jag äntligen. Undrar hur lång tid det tar idag.

Mitt svar är PS2, om det funkar som det ska. Annars X-Box.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Detta är ingen tråd om vilken av Xbox och PS2 som är bäst. Killen har både Xbox och PS2 om jag fattat rätt?

OT: Om du kan vänta så skulle jag råda dig att göra det. Xbox/PC-versionen kommer antagligen vara lite bättre rent grafiskt, innehålla mindre buggar och ha en del nya finesser.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Detta är ingen tråd om vilken av Xbox och PS2 som är bäst. Killen har både Xbox och PS2 om jag fattat rätt?

Där har du fel Hultan!

Killen frågade vad han skulle köpa det till, och svaret är enkelt enligt mig: PS2, eftersom det är bättre att spela GASA på och alla andra spel. Men tyckena går i sär och andra tycker X-box (brr, gillar inte ens att skriva ordet) är bättre att spela bla. GTASA på!

Så det är visst relevant och ontopic hurvida vilken konsoll som är bäst!

Redigerad av vice24
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Har bådde Xbox och ps2.

funderar faktist att köpa det på Xbox

Dels för gra fiken men okså för att man kan lägga in

egna låtar(hoppas jag :) )

så det lutar åt Xbox B)

Stopp och belägg. Köp San Andreas nu till PS2, för när San Andreas kommer ut till Xbox kommer det kosta 1000:-.

Så du kommer få vänta ganska länge på ett hyfsat pris till San Andreas på Xbox.

Men nu har du chansen att köpa på PS2 för ett rimligt pris, så gör det

Länk till kommentar
Dela på andra sidor