BigSmoke Skrivet 20 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2005 Kan någon vänlig själ(nog för att jag tvivlar på att det finns någon vänlig själ i ett Gta forum, men ändå) förklara hur det där med snapshotsen fungerar, tog ut en karta men fattade inte hur jag skulle göra. förklara plz! tack på förhand(tror jag) //bSmoke Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 20 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2005 (redigerad) De där snapshot består av 50 st runda ikoner som oftast bara kan ses igenom kameran. Du ska alltså bege dig till en av platserna där det finns en ikon, zooma in på den och ta en bild. Detta ska du göra med samtliga av de 50 snapshotsen. Redigerad 20 mars, 2005 av Azore Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 20 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2005 Och glöm inte att snapshots ikonerna bara finns uppe i luften Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 20 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2005 Kan någon vänlig själ(nog för att jag tvivlar på att det finns någon vänlig själ i ett Gta forum, men ändå) Trevlig inledning! Det finns ikoner gömda lite över allt i SF! De ska du fotografera. Femti (50) st. sen får du vapen + pengar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigSmoke Skrivet 20 mars, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2005 Ok, tackar för alla svaren. *bockar å bugar* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 20 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2005 Ok, tackar för alla svaren. *bockar å bugar* Hoppas nu bara du ändrar dina fördomar om det här forumet. Syftar på detta citat: "nog för att jag tvivlar på att det finns någon vänlig själ i ett Gta forum, men ändå" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 20 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2005 Hoppas nu bara du ändrar dina fördomar om det här forumet. Syftar på detta citat: "nog för att jag tvivlar på att det finns någon vänlig själ i ett Gta forum, men ändå" Ja exakt!! För Azore tex. är en vänlig, öm och känslig själ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts