Funnylin Skrivet 24 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 mars, 2005 Jag och några kompisar gör en liten cpfilm. "The Salt Terror", en liten saltburk som dödar folk, man får aldrig se när den dödar nån men man ser folk den har dödat och sen saltspår därifrån sen lite då och då hallicunerar huvudpersonen att han ser den ;D haha. Vi har extremt fula scener med fula humorn. :"> Surrealistiskt och nyskapande. *Klappar händerna...fnyser sen och intalar mig att jag kom på idén först.* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sir.Per Skrivet 24 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 mars, 2005 Jag och några kompisar har gjort lite film Gatornas Krig 1 och 2 NU håller vi på med en parodi av en skräck film Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 25 mars, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2005 Nu håller jag och mitt "filmteam" på med en ny film, det är ett projekt för Biologin om Supermänniskan. Hur man skulle kunna göra en människa bättre, kropssmässigt. Kan bli riktigt bra! Vi ska filma nu under lovet, vi har även sytt en superhjältedräkt i slöjden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 28 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2005 Jag och ett par kompisar spelade för ett par dagar sedan in de sista scenerna till vår än så länge namnlösa gangsterfilms parodi... Ska bara fixa lite saker och komma på ett namn så är den färdig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 29 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2005 Alla snackar om sina filemer dom har gjort.. aja jag har gjort en "Vi diggar dålig ringsignal" med några polare.. den är oerhört ful! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts