Taclite Skrivet 20 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2005 (redigerad) EDIT: Copy-pasta om ni inte kan kolla bilderna direkt. Innehållet kan verka känsligt för stötande personer. Jag var ute och mysflög med min jetpack och var påväg över Mount Chilliad när jag plötsligt får se en fasansfull syn. http://www.angelfire.com/un/taclite/1.JPG Jag flyger vidare och utforskar mer, det ser inte ut att vara särskilt farligt. http://www.angelfire.com/un/taclite/2.JPG Folk som säger att dom har sett den gröna dimman har sagt att det är på kvällen / natten den framträder, men jag var här mellan 11.00 och 15.00, och såg den fina dimman som glänser så fint. http://www.angelfire.com/un/taclite/3.JPG Tittar även neråt och tar en bild, det syns inte en bil på långa vägar. http://www.angelfire.com/un/taclite/4.JPG Titta, träden är gröna. http://www.angelfire.com/un/taclite/5.JPG Roliga fakta: Det var mellan 11.00 och 15.00 på en (tror jag) måndag. Den varade länge, mycket längre än 11 - 15. Allt såg roligt ut =) Såg inte en skymt av den påhittade studsande vanen. Kan inte direktvisa bilderna, så ni får klicka på länkarna era soffpotatisar. Slut på det roliga. Redigerad 20 mars, 2005 av Taclite Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 20 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2005 Äntligen kom reportaget! Alltid kul med bilder. Har faktiskt aldrig själv sett den gröna dimman, får väl hålla bättre utkik nästa gång jag passerar Mount Chiliad. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Taclite Skrivet 20 mars, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2005 Bra idé =) Hoppas fler läser detta Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 20 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2005 Ser bara angelfier text!? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 20 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2005 Ser bara angelfier text!? Kopiera URLen och skriv in dom i den lilla skrivgrejsimojs spalten! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
berit Skrivet 20 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2005 Varför kan jag inte se bilderna? det står bara typ blablabla sponsored by angelfire eller liknande Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 20 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2005 Varför kan jag inte se bilderna? det står bara typ blablabla sponsored by angelfire eller liknande Du måste kopiera URL:n och klistra in den i adressfältet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Taclite Skrivet 20 mars, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2005 Ni kanske borde läsa all text, det står att ni ska göra så. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest Cyper Skrivet 20 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2005 Mitt adressfält är borta av nån konstig anledling, lol. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Taclite Skrivet 20 mars, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2005 Hur kom du in hit då ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 20 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2005 Mitt adressfält är borta av nån konstig anledling, lol. Öppna ett nytt i Internet Explorer, Netscape eller vad du nu använder. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 20 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2005 Mitt adressfält är borta av nån konstig anledling, lol. Högerklicka där den brukar vara och välj "visa adressfält" alt. gå till "visa, verktysfält, adressfält" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Taclite Skrivet 20 mars, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2005 Skriv nu inte för mycket offtopic tack. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest Cyper Skrivet 20 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2005 Jag har sett röd dimma, fast det var bara ca, 3-4 röda ''dim'' fläckar som var en bit ovanför marken, såg det vid MC! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 20 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2005 Skriv nu inte för mycket offtopic tack. VILL DU ATT NÅN SKA TITTA PÅ DINA BILDER SÅ MÅSTE DE VÄL KUNNA FÅ TA REDA PÅ HUR MAN GÖR!?!?!?! ALLA FATTAR INTE DET DIRKT VET DU!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Taclite Skrivet 20 mars, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2005 Har du något problem eller ? Det står där uppe hur man ska göra för att få dom att funka. Om du inte har något adressfält kan du ju PMa någon som kan ? Och du behöver inte bli helt tokig för att jag var SNÄLL och sa "Skriv inte för mycket offtopic nu tack." Jag HADE kunna skriva SKRIV FAN INTE OFFTOPIC LOLOL ?! Men det gör jag inte. Tillbaks till topicen. Grön dimma är mysigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 20 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2005 Ah, visst det är sant! Jag behöver inte bli sne. Sorry! :'( Men att skriva "Copy-pasta om ni inte kan kolla bilderna direkt." säger inte mycket till alla! Vissa behöver närmare förklaring! Över till dimman: Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 20 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2005 Hur ofta kommer dimman fram? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 20 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2005 Hur ofta kommer dimman fram? Det var mellan 11.00 och 15.00 på en (tror jag) måndag. Den varade länge, mycket längre än 11 - 15. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Taclite Skrivet 20 mars, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2005 (redigerad) Åk och titta, om du inte ser den direkt, slå igång snabbare klocka (dagarna går mycket snabbare) Circle, Circle, L1, Square, L1, Square, Square, Square, L1, Triangle, O, Triangle Hm, mystiskt, såg den igen, fast den var gulgrön. Redigerad 21 mars, 2005 av Taclite Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts