Pastor Vercetti Skrivet 20 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2005 Ni kanske undrar varför jag gör en när den redan finns. Jo här skriver vi bara om honom i spelet o vart ni har sett honom vilka tider osv så vi som inte sett honom kan få en chans att göra det om det nu e sant. I den förra Topicen bablade ni alla om honom i verklighet..o liksom det e LITE jobbigt att läsa igenom 23 sidor eller vad det var... så skriv här om ni vet något Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 20 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2005 (redigerad) Änn en gång, jag vill inte gnälla men det snackas om honom i spelet oxå i den andra tråden! Det var egentligen det som var tanken från början med den andra tråden. Inte om han finns på riktigt! Visst är det bull med en så lång tråd på 23 sid. Så det kanske behövs en ny kortare, med bara fakta om snubben som ev. finns i spelet. Men jag tror att denna oxå kommer att bli FETT låst innom den första timmen... Förhoppningsvis slipper du en avstängning pga. att du skapar en massa onödiga topic´s Redigerad 20 mars, 2005 av vice24 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pastor Vercetti Skrivet 20 mars, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2005 Aja vi får hoppas på nytt rekord Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigSmoke Skrivet 20 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2005 Letade efter honom i någon timme idag, hittade nada... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DaVa Skrivet 20 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2005 Fan vad dumma trådar du skapar. skärp till dig! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 20 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2005 Fan vad dumma trådar du skapar. skärp till dig! Nja själva tråden är väl inte dum, möjligtvis det att tråden är en aning onödig då det redan finns en tråd av samma innehåll. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts