harband Skrivet 20 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2005 Var ligger secret ammushop (stavning:D) Och var ligger dom andra gömda rummen å så? lägg gärna upp en bild eller url:) tack på förhand /haris Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DaVa Skrivet 20 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2005 Finns det hemliga ammo nations? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
harband Skrivet 20 mars, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2005 Finns det hemliga ammo nations? Kanske inte hemlig men den har 2 våningar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 20 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2005 (redigerad) Finns det hemliga ammo nations? Mm men ja tror de e en bugg.. vet inte riktigt men de va i nån kläddaffär om man tog en sniper och sniprade på spegeln ser man ett vapen hus... kommer inte ihåg rästen men.. man kan iaf inte gå in Redigerad 20 mars, 2005 av Glockalnet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 20 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2005 Mm men ja tror de e en bugg.. vet inte riktigt men de va nån kläddaffär om man tog en sniper och sniprade på spegeln ser man eett vapen hus... kommer inte ihåg rästen men.. Har för mig att det beror på att det just ligger ett Ammunation precis bredvid en klädesaffär. Alltså en vanlig bugg. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 20 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2005 (redigerad) Mm men ja tror de e en bugg.. vet inte riktigt men de va i nån kläddaffär om man tog en sniper och sniprade på spegeln ser man ett vapen hus... kommer inte ihåg rästen men.. man kan iaf inte gå in Om man är inne i SubUrban (klädaffär). Så zoomar man in med kamera/sniper mot spegeln där man byter om. Så kan man se lite av Ammu-Nation Edit: Där har du lite av resten Redigerad 20 mars, 2005 av GTApimpfoolife Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 20 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2005 Snipar du in på vilken affärs spegel som helst, tex. tatto så ser man mäniskor gå omkring! Iallafall jag... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 20 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2005 Snipar du in på vilken affärs spegel som helst, tex. tatto så ser man mäniskor gå omkring! Iallafall jag... Det visste jag inte, måste testas Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 20 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2005 Det visste jag inte, måste testas Azore: Det är bara sjukt tråkigt! Jag provade i tatoo affären i LS och såg en dörr och 2 snubbar. Men det är bara en bugg för man ska inte Zooma spegeln! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DaVa Skrivet 20 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2005 Jaha, så det är ingen egen affär då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts