VickeX Skrivet 20 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2005 Hej alla spelfreaks. Pappa var i England för en vecka sen och köpte en xboxtidning. Jag kan berätta om kommande spel och jag kan spela vissa. Te.x Splinter Cell Chaos Theory och Centipade . Eftersom dom följde med på skivan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 20 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2005 Jag har provat Chaos Theory på PC... Inget för mig . Men att du inte bara säjer roliga saker om det då... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 20 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2005 Berätta allt om Brothers in arms till xb Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 20 mars, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2005 Fins inte det redan? Ska kolla i tidningen. Ja just det splinter cell demot fins ju kanske på dator det tänkte jag inte på. Men på xbox är det nytt för sverige. Jag har då inte xbox tidningar här där jag bor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Urkas Skrivet 20 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2005 Annars så kan man ju kolla på internet om kommande xbox-spel. :\ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Invictus Skrivet 20 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2005 Eller köpa tidningar från pressbyrån. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 20 mars, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2005 Haopp. Då skriver inte jag mer i den här topicen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
m0rd0r Skrivet 21 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 mars, 2005 Vilket datum släpps Chaos Theory? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GEAS Skrivet 21 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 mars, 2005 Haopp. Då skriver inte jag mer i den här topicen. Buhu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 21 mars, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 mars, 2005 (redigerad) Vilket datum släpps Chaos Theory? Jahapp. Kul att någon kan glädja sig över min info. <--- Klicka Doom3™ Realeas datum: AVAILABLE APRIL 8+H Charts The ten best-selling games in the UK (fråga om ni vill veta dom andra 7) Halo 2. Dev: Bungie Pub: Microsoft Need For Speed Underground 2. Dev: EA Pub: EA Pro Evolution Soccer 4. Dev: Konami Pub: Konami Redigerad 21 mars, 2005 av Gunde5 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
m0rd0r Skrivet 21 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 mars, 2005 Jahapp. Kul att någon kan glädja sig över min info. <--- Klicka Doom3™ Realeas datum: AVAILABLE APRIL 8+H 31 mars, bra Doom3 kommer nog bli skitsvårt till xbox, jga tycker iallfall att fps är svårt till konsoll plus att jag redan varvat det till PC Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 22 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2005 Hehe NEJ Bongo trumma NEJ Bredbandsadapter NEJ Dansmatta NEJ Eye toy NEJ Gamecube-Boy advance kabel NEJ Headset NEJ I Link NEJ Mickrofon NEJ Minneskort NEJ Modemadapter NEJ Multitap adapter NEJ Mus NEJ Mus (USB) NEJ Pistol NEJ Ratt NEJ Systemlink-kabel NEJ Tangentbord med USB JA Xbox live Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ferizi Skrivet 22 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2005 Berätta allt om forza motorsport Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 22 mars, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2005 Berätta allt om forza motorsport Allt kan jag inte men.... *tar fram tidningen och letar efter Forza* Här. Forza Motorsport Drive every car you've ever dreamed ofDev: Microsoft Pub: Microsoft Release: April 2005 (För england) Players: 1; 2-4 Split Live 2-8 PlayersMer än 230 bilar visar sig i Forza Motorsport ,and we've seen the complete list - not to mention been lucky enough to have a crack at the vastly improved build that Microsoft has been showing off.Några osäkra ord virvlar omkring sens första demon av Forza som kom till våra ansikten. It was too hard, gave to much fun over for realism, och så vidare. 1967: AC Shelby Cobra - 2005: Ford Mustang GT. Mer info: Avalible: Only On Xbox. X xbox LIVE playable Pro coment:: So much choice it Hertz Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ferizi Skrivet 22 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2005 Allt kan jag inte men.... *tar fram tidningen och letar efter Forza* Här. Forza Motorsport Drive every car you've ever dreamed of Dev: Microsoft Pub: Microsoft Release: April 2005 (För england) Players: 1; 2-4 Split Live 2-8 Players Mer än 230 bilar visar sig i Forza Motorsport Några osäkra ord virvlar omkring sens första demon av Forza som kom till våra ansikten. och så vidare. 1967: AC Shelby Cobra - 2005: Ford Mustang GT. Mer info: Avalible: Only On Xbox. X xbox LIVE playable Pro coment:: So much choice it Hertz Tack Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crusader Skrivet 22 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2005 När släpps The Movies, Doom 3, Half-Life 2? Och det lovade X-Box versionen av Vampire: The Masquerade - Bloodlines? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 22 mars, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2005 (redigerad) Tack Soue lite så Rainbow Six Lockdown OMG. Man kan spela som 6 olika. En av dom är: [box] Annika Lofquist Nationality: Swedish. An expert in electronic surveillance, Annika worked exclusively for the Stockholm police force before joining the Rainbow Six team. [box/] DEIT: Qoute @ Crusader: Doom 3 Mars 2005 i England. Osäkert release datum till sverige. Dom andra spelen fins inte i nr av tidningen jag har Men vist längtar man. Dom sa ju på Kontroll (programet) att det skulle släppas hösten 2005. Redigerad 22 mars, 2005 av Gunde5 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts