VickeX Skrivet 20 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2005 Chaio. Oj. Jaja. Bara jag som gillar Unreal Championchip. Jag har demot på 2:an på skiva Pappa va i england och köpte en xbox tidning. Jag har demot på Splinter Cell Chaos Theory också. F*N va snyggt det är. Snacka på om i vet någonting........ Jag vet att spelet utspelar sig några år fram i tider gämnfört med första UC. Eftersom att Flaggorna är bilder. Data-koder. Det är genomskinliga skärmar. Förr var dom orginal vanliga flaggor Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Elander Skrivet 21 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 mars, 2005 Jag längtar ihjäl mig till det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 21 mars, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 mars, 2005 Vill du veta någonting? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Elander Skrivet 21 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 mars, 2005 Är det samma fysikmotor? om du kan svara på den =) +hur funkar svärden och det?är det bara att trycka på en knapp så blir det ¤Slash,slash och slash Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 21 mars, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 mars, 2005 Ska kolla imorn. Jag tycker det ser lite snyggare ut =) Och det fins ett svärd som man kan använda som typ teleporter. Men det är ju dock begränsade tillgångar på demot. Kan ju ta några bilder Ja. Vi får se. Ska checka ut lite mer nu. Kommer med mer info innom någon dag =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts