Marquis Skrivet 12 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2003 Vi kanske ska ha gröna knappar istället? Som denna: http://pixas.mine.nu/~www/uplfolders/upload9/reply.gif blä! äckel grönt.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 12 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2003 blä! äckel grönt.... hehe.. Bilden i quoten funkar inte. Jag editerade min post och tog en annan bild (gjorde finare). Vänta... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 12 mars, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2003 okey, men ska det vara det vanliga eller nått nytt tema? Det vanliga tror jag... tills vidare iaf... Jag måste göra några mindre uppgraderingar också och optimera databasen som nu blivit så stor.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joey Skrivet 12 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2003 Det vanliga tror jag... tills vidare iaf... Jag måste göra några mindre uppgraderingar också och optimera databasen som nu blivit så stor.... det skulle vara skönt med något helt nytt tema..det har varit samma nu hela tiden sen i november... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 12 mars, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2003 det skulle vara skönt med något helt nytt tema..det har varit samma nu hela tiden sen i november... Sedan sommaren men det finns inte så många bra skins att välja mellan Kolla denna sida, den officiella skinsidan till Invision Board, hur många snygga skins finns det? Jag hoppas dock att ibplanet.com startar upp snart! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joey Skrivet 12 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2003 Sedan sommaren men det finns inte så många bra skins att välja mellan Kolla denna sida, den officiella skinsidan till Invision Board, hur många snygga skins finns det? Jag hoppas dock att ibplanet.com startar upp snart! finns det inga andra sajter med skins då?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 12 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2003 Jag är 100% nöjd med det nuvarande klassiska invisionboard skinet! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 13 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 13 mars, 2003 Jag är 100% nöjd med det nuvarande klassiska invisionboard skinet! De klassiska är så fult, och... ...blått! Och den som vi har nu är snygg, men den passar inte nu, för våren är kommen! Jag ska titta lite på PhotoShop 5.5 å titta om man kan göra nåt snyggt. Jag har hittat en "blomma" där nångång! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 13 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 13 mars, 2003 De klassiska är så fult, och... ...blått! Och den som vi har nu är snygg, men den passar inte nu, för våren är kommen! Jag ska titta lite på PhotoShop 5.5 å titta om man kan göra nåt snyggt. Jag har hittat en "blomma" där nångång! Skinet som vi har nu är det klassiska fast med vintereffekter... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 13 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 13 mars, 2003 Skinet som vi har nu är det klassiska fast med vintereffekter... Men förde behöver de inte vara klassiskt, original? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 13 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 13 mars, 2003 neee... forumet har alltid varit blått... och ska alltid vara blått... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joey Skrivet 14 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 14 mars, 2003 är det ingen annan som tycker att det blåa börjar bli tråkigt?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 14 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 14 mars, 2003 Nej... Blått och GTAsajten hör ihop! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 14 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 14 mars, 2003 Nej... Blått och GTAsajten hör ihop! Juppz, å Funnybunny också, såklart! "GTASajten utan blå färg, är som fest utan OLW" "Funny is the blue man, and gtasajten! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blaque Skrivet 14 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 14 mars, 2003 Så länge själva GTAsajten är blå, så tycker jag att även forumet ska vara blått! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 15 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2003 Juppz, å Funnybunny också, såklart! "GTASajten utan blå färg, är som fest utan OLW" "Funny is the blue man, and gtasajten! har du ändrat dig nu??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 15 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2003 har du ändrat dig nu??? Vaddå? Menar du när jag postade http://pixas.mine.nu/~www/uplfolders/upload9/reply.gif ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts