Hultenius Skrivet 23 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 23 december, 2002 Jag har installerat ett vinterskin på forumet, det är inte direkt någon stor ändring men det var det ända jag kunde få tag på EDIT: Man kanske måste trycka på "uppdatera" några gånger innan man ser skillnaden... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 23 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 23 december, 2002 Det är ju trevligt med något i alla fall.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 23 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 23 december, 2002 Åååh, så vackert!! 10minuter till jul!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 24 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 24 december, 2002 Jag har installerat ett vinterskin på forumet, det är inte direkt någon stor ändring men det var det ända jag kunde få tag på EDIT: Man kanske måste trycka på "uppdatera" några gånger innan man ser skillnaden... Det är ascoolt....speciellt knapparna blev fräna!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 24 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 24 december, 2002 Mycket snyggt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 24 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 24 december, 2002 (redigerad) Snyggt God jul Redigerad 24 december, 2002 av FerkurZ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wild_hawk Skrivet 25 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 25 december, 2002 JÄTTE SNYGGT!!!!!!! GOD JUL!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 25 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 25 december, 2002 trevligt, trevligt... då var man tillbax då. jag får ängna hela dan i morgon till att läsa posts! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 27 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 27 december, 2002 hehe, ok. Det låter skönt. Hultan, hur länge ska det vara vinterdesign på GTAsajten? Inte för att jag inte gillar det men jag är lite nyfiken... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wild_hawk Skrivet 27 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 27 december, 2002 hehe, ok. Det låter skönt. Hultan, hur länge ska det vara vinterdesign på GTAsajten? Inte för att jag inte gillar det men jag är lite nyfiken... när snön har försvunint hema hos honom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 27 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 27 december, 2002 när snön har försvunint hema hos honom hehe! jo kanske det! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 27 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 27 december, 2002 Jag är positiv till det....tycker det kan få vara kvar ett tag nu(det är ju rätt snyggt faktiskt!!!) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wild_hawk Skrivet 27 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 27 december, 2002 Jag är positiv till det....tycker det kan få vara kvar ett tag nu(det är ju rätt snyggt faktiskt!!!) håller med!! det blir litte flashigare tycker jag med frost på vissa knappar.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 27 december, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 december, 2002 Det får väll ligga kvar nån månad till... har ingen bestämd tid Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 28 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 28 december, 2002 ok, det blir nog bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 12 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2003 Är det någon mer än mig som tycker det börjar kännas slitet med vinterdesign? Det är vår nu!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 12 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2003 Är det någon mer än mig som tycker det börjar kännas slitet med vinterdesign? Det är vår nu!! Hellre denna än dom vanliga! Hultanis får hitta nån knapp me blomma på! Eller så kan nån göra en! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 12 mars, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2003 Sure sure, vintertemat ska bort... denna vecka...troligtvis under helgen... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 12 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2003 Sure sure, vintertemat ska bort... denna vecka...troligtvis under helgen... okey, men ska det vara det vanliga eller nått nytt tema? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 12 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2003 (redigerad) Vi kanske ska ha gröna knappar istället? Som denna: http://pixas.mine.nu/~www/uplfolders/upload9/reply.gif Redigerad 12 mars, 2003 av GTaJäGaReN Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts