Krillepille Skrivet 19 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2005 (redigerad) En fråga ? jag vill gärna byta ut det tråkiga Dell chassit, jag bara undrar går det för när man öpnar en dell ser den anorlunda ut motsvarande andra datorer. Redigerad 19 mars, 2005 av Krillepille Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
thotim Skrivet 19 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2005 En fråga ? jag vill gärna byta ut det tråkiga Dell chassit, jag bara undrar går det för när man öpnar en dell ser den anorlunda ut motsvarande andra datorer. Dell chassit är tufft om man jämnför med mitt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pimpen Skrivet 19 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2005 Byt till en riktig dator istället. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SuperSwede Skrivet 19 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2005 Komponenterna e väl dom samma bara att chassit e byggt för att vara tyst, alltså jävligt korkat byggt hehe.. så ja tror de ska gå o rycka ur sakerna ur din dell o sätta in de i ett annat chassi.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 19 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2005 Om jag minns rätt så har del gjort om delarna lite så att man bland annat inte kan stoppa i vilka delar som helst. Man måste köpa delar från dell. Men det kanske bara är något jag fått för mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The_KeeperBoy Skrivet 20 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2005 Om jag minns rätt så har del gjort om delarna lite så att man bland annat inte kan stoppa i vilka delar som helst. Man måste köpa delar från dell. Men det kanske bara är något jag fått för mig. Det är något du har fått för dig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts