Topp3 Skrivet 31 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2005 Jag undrar bara vilket program ni tycker jag ska recca i? Nån som kan nåt skyst? Please, inte ljudinspelaren. Spelar ingen roll om det kostar, jag hittar det nog i nån buske inne i nån park i sthlm. Audacity är sketbra, och det är freeware så du slipper leta i buskar. http://audacity.sourceforge.net/download/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 31 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2005 (redigerad) Audacity är sketbra, och det är freeware så du slipper leta i buskar. http://audacity.sourceforge.net/download/ Topp3 du kan ju spela in när du spelar någon metallica låt Redigerad 31 mars, 2005 av Frenzy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 31 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2005 Topp3 du kan ju spela in när du spelar någon metallica låt Sure, men isf. när jag skaffat en ny gura. Mickarna jag har på den här guran brusar utav bara helvete, och jag orkar inte lägga ner massa pengar på ett par bra mickar. Då köper jag hellre en gura med toppenmickar som standard. Ahh... EX-400... EMG-81or... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 31 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2005 Sure, men isf. när jag skaffat en ny gura. Mickarna jag har på den här guran brusar utav bara helvete, och jag orkar inte lägga ner massa pengar på ett par bra mickar. Då köper jag hellre en gura med toppenmickar som standard. Ahh... EX-400... EMG-81or... Men skit i det Gör det ändå ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 31 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2005 Testa Goldwave eller Acid (?). Kan funka. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 3 april, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 april, 2005 Cortez gåre bra eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 3 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2005 (redigerad) Cortez gåre bra eller? Väntar fortfarande på min mick som jag först kan inhandla imorgon pga idag har jag brist på pengar. Och den här är nice...yeah! Redigerad 3 april, 2005 av Cortez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 11 april, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 april, 2005 Ursäkta att jag drar upp en halvgammal tråd men.. har du spelat in än eller?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 11 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2005 Tänker nog sälja min "studio" iaf interface + mick + diverse program tänkte mig 600 (billigt!) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 11 april, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 april, 2005 Hehe ser fint ut.. men är inte intresserad.. ska nog spela in ngt hal bra snart.. fast jag suger på att rappa men iaf Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 11 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2005 Tänker nog sälja min "studio" iaf interface + mick + diverse program tänkte mig 600 (billigt!) LOL! Trodde först att du menade hela skiten på bilden! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 11 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2005 LOL! Trodde först att du menade hela skiten på bilden! Får man glaset med? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 11 april, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 april, 2005 Får man glaset med? Troligen, det är ju ett måste.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 16 april, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 april, 2005 Cortez spela in nån gång? Sry för dubbelpost men tråden höll på att dö Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts