felshoe Skrivet 21 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 mars, 2005 Funkade ju inte.. *sry för dubbelpost* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 21 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 mars, 2005 C:\Documents and Settings\Felix\Mina dokument\Mina mottagna filer\Majorna3.mp3 Mmmm'kay! Du bör nog zippa den och infoga den i meddelandet eller lägga upp den på någon form av host... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 21 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 mars, 2005 Min låt är för stor P-C kanske kan fixa den lite mindre sen skicka in den? Utan beatet ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 23 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2005 Går med beat också här är oggis .. ... ehm .. bra ... rap tehrap_RMX.rar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 23 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2005 Funkar så bra så.. @P-C: Du var tyvärr inte medlem när den låten blev till.. Sorry att krossa dina drömmar men den är inte dedikerad till dig. Que? SIGNATURSTHEMA inte låten dummchack Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 25 mars, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2005 (redigerad) Har Ebeeto gjort låtar? Off-Topic: Den där avataren du har hade någon skrivit ut 40 gånger i min skolas biblotek Går HOWHOW i din skola? det var han som gjorde den till mig så han kanske skrev ut den?? Edit : Och ja ebeeto har gjort en låt vad jag vet och den var jäääävligt soft.. Redigerad 25 mars, 2005 av Bullet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 25 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2005 Går HOWHOW i din skola? det var han som gjorde den till mig så han kanske skrev ut den?? Edit : Och ja ebeeto har gjort en låt vad jag vet och den var jäääävligt soft.. Nej det gör han inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 25 mars, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2005 Ok.. Undra vem de va som hade dragit ut den då :S Men nu måste vi snacka lite ontopic.. Ingen mer som har nån låt?? Om det inte är hiphop skriv vad det är för sorts musik då.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 25 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2005 (redigerad) Vadå dragit ut? Jag läste bara sista posterna. http://www.soundclick.com/bands/8/langharigamusic.htm Jag sjunger inte först, jag sjunger 2a. Redigerad 25 mars, 2005 av HOWHOW Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 25 mars, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2005 (redigerad) Vadå dragit ut? Jag läste bara sista posterna. http://www.soundclick.com/bands/8/langharigamusic.htm Jag sjunger inte först, jag sjunger 2a. Yeah en blivande klassiker.. "En till fanta" haha Glömde den är fett nice.. Redigerad 25 mars, 2005 av Bullet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 25 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2005 Yeah en blivande klassiker.. "En till fanta" haha Glömde den är fett nice.. Thanks män. Förresten dom som vill lyssna på den ska ta hi-fi om man har adsl eller bredband. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZliPp Skrivet 25 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2005 Går med beat också här är oggis .. ... ehm .. bra ... rap HAHAHAHA, fy fan va skön låt xstreem! Garvade as länge(får man skicka vidare till några polare?) l0l. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 25 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2005 Thanks män. Förresten dom som vill lyssna på den ska ta hi-fi om man har adsl eller bredband. Skönt beat .. nån whoa-producent eller? fast den första snubben är ju fan keff.. inget flow eller power HOWHOW samma på dig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 25 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2005 Skönt beat .. nån whoa-producent eller? HOWHOW samma på dig Ja. Okej, men jag har rappat i två veckor så hur mycket kan man begära? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 25 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2005 Ja. Okej, men jag har rappat i två veckor så hur mycket kan man begära? Mer min kompis är hårdrockare och hade aldirg rappat förut och till och med han hade mer power och .. nästan flow Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 29 mars, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2005 Ingen annan som har en låt? dom som känner ebeeto fråga honom om inte han kan lägga upp sin låt ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 29 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2005 (redigerad) Har ett par låtar nerskrivna som jag skrivit, ska bara spela in dom... Redigerad 29 mars, 2005 av Cortez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 29 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2005 Har ett par låtar nerskrivna, ska bara spela in dom... Gör du det. Ser fram emot att höra dom ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 29 mars, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2005 Bra att cortez livar upp tråden med lite låtar.. ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 31 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2005 (redigerad) Jag undrar bara vilket program ni tycker jag ska recca i? Nån som kan nåt skyst? Please, inte ljudinspelaren. Spelar ingen roll om det kostar, jag hittar det nog i nån buske inne i nån park i sthlm. Redigerad 31 mars, 2005 av Cortez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts