Bullet Skrivet 19 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2005 Tyckte det skulle va kul att höra era låtar om ni gör några.. Börja lägg upp Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 19 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2005 Kanske inte hiphop, men Beatboxing! Phat___.zip Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 19 mars, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2005 Hahahaha skulle va bättre om du va längre från micen men annars va de nice.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 19 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2005 Hahahaha skulle va bättre om du va längre från micen men annars va de nice.. Jo, jag fick hålla för micen med handen, för att den inte skulle drunkna i saliv Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 19 mars, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2005 Haha lol.. ska nog göra en ful låt imorron Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 19 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2005 (redigerad) Ett DEMO av en låt jag och en kompis har gjort... (Dock inte hiphop, men ändå) Köp hela för endast 10 kr Copyright: Foo D-Trooper Här finns den i Zippat format Redigerad 19 mars, 2005 av Foo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 20 mars, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2005 Vad är det för typ av musik? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 20 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2005 Ett DEMO av en låt jag och en kompis har gjort... (Dock inte hiphop, men ändå) Köp hela för endast 10 kr Copyright: Foo D-Trooper Här finns den i Zippat format Korvgubbe ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 20 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2005 Korvgubbe ! Japp Om ni undrar så är har vi (jag främst) som har gjort alla basljud i andra halvan av låten genom att "sjunga" och sänga frekvensen rejält... Är det nån som vill köpa? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 20 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2005 Min och Mikas(inaktiv medlem) låt Kov mé bö cirkulerade runt på forumet för något år sedan. Vet inte om ni mins den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 20 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2005 Min och Mikas(inaktiv medlem) låt Kov mé bö cirkulerade runt på forumet för något år sedan. Vet inte om ni mins den. Jag minns! Haha, har t.o.m. kvar den på datorn. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 20 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2005 Jag minns! Haha, har t.o.m. kvar den på datorn. Jag med.. korv_brod.rar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 20 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2005 Har ingenstans och lägga upp. om jag hade det skulle ni ändå inte få höra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pip Skrivet 20 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2005 Kov me bö sjungs till mr.oizo me flat beat Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 21 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 mars, 2005 Stellan har så hårt baitat mitt förra signatursthema förstår att du beundrar mig men är det verkligen på DET sättet du borde uttrycka det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 21 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 mars, 2005 Jag med.. Den funkar inte att öppna det står att den är "damaged". Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 21 mars, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 mars, 2005 Nån som har ngn låt med ebeeto på datorn? kommr ihåg en av hans låtar.. fett nice.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 21 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 mars, 2005 Nån som har ngn låt med ebeeto på datorn? kommr ihåg en av hans låtar.. fett nice.. Har Ebeeto gjort låtar? Off-Topic: Den där avataren du har hade någon skrivit ut 40 gånger i min skolas biblotek Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 21 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 mars, 2005 Den funkar inte att öppna det står att den är "damaged". Funkar så bra så.. @P-C: Du var tyvärr inte medlem när den låten blev till.. Sorry att krossa dina drömmar men den är inte dedikerad till dig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 21 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 mars, 2005 C:\Documents and Settings\Felix\Mina dokument\Mina mottagna filer\Majorna3.mp3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts