Corleone Skrivet 19 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2005 2004 släpptes massvis med bra titlar. År 2005 som har pågått ett tag är om inte bättre än föregående år. Vissa av dom stora spelen är redan släppta, så som MGS3 och WoW. Men fler ska hinna släppas innan vi firar nyår igen. Här skriver jag några lovande titlar som har/ska släppts/släppas inom en inte allt för lång framtid. Metal Gear Solid 3: snake eater Gran Turismo 4 World of warcraft Splinter cell: Chaos Theory Hitman: Blood money The Godfather Merchianeris (stavning) Zelda (okänd undertitel) Brothers in arms: road to hill 30 Battlefield 2 Devil may cry 3: Dante's awakening Fable: the lost chapters Age of empires 3 F.E.A.R GTA: san andreas till pc och så klart kommer psp:n att bjuda på många nya spel Dessa var några jag spottade ut på rak arm. Vad tror ni om spelbranchens framtid? Vilka spel ser ni fram emot? Prata på. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 19 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2005 För tillfället ser jag mest fram emot F.E.A.R och Hitman Blood Money tror jag, Age of Empires III ser också väldigt lockande ut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ace Skrivet 19 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2005 Ser mycket ifram imot; GTA: san andreas till pc Battlefield 2 Hitman: Blood money The Godfather och BIA har man ju redan och älskar det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Puslakan Skrivet 19 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2005 Nja jag ser mer fram i mot The Movies. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
m0rd0r Skrivet 19 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2005 Va!?!?! Ska det komma ett nytt fable!? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 19 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2005 Ser mest fram emot GTA: SA till PC, och Zelda.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 19 mars, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2005 (redigerad) Här finns lite information om Fable: The lost chapters för den som skulle vara intreserad. Redigerad 19 mars, 2005 av Corleone Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gurgel Skrivet 19 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2005 Bf2 gta sa och aoe 3 typ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
thotim Skrivet 19 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2005 Alla Sims 2 expansions :"> , nää där ljög jag. Det är väl nya Elder Scrolls spelet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 19 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2005 Sägs i och för sig att man redan påbörjat Brothers in Arms 2 och att det skall ha release i vinter detta år, hur trovärdigt det är vet jag dock inte och... va? Min källa? Jahaaa, du menar snubben nere på hamnkrogen som sa det till mi.... ehm.... killen som jobbade på E3 som sa det åt mig? Men vi får se, längtar i vilket fall som tills det kommer.... om det kommer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 19 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2005 S.T.A.L.K.E.R Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 19 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2005 Diggar båda Star Wars-spelen som kommit Star Wars Knights of the Old Republic II: The Sith Lords Star Wars Republic Commando Lite synd att RC var så kort bara.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 19 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2005 Jag ser mest fram imot Hitman: Blood money och The Godfather. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 19 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2005 Zelda (okänd undertitel) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 20 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2005 Nu ska vi se, följande titlar står på min önskelista: Boiling Point: Road to Hell (Blev fast efter en förhandstitt i PCG) The Movies Hitman: Blood Money The Elders Scrolls: Oblivion KotOR: TSL GTA: SA (PC) SWAT 4 Ghost Recon 2 (Har det kommit ut än?) Återkommer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HemuleN Skrivet 20 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2005 Boiling Point: Road to Hell Gta: Sa (PC) S.T.A.L.K.E.R F.E.A.R Bf 2 NFSU:R (PSP) GT4 (PSP) Thats mine list Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fredrico Skrivet 20 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2005 Jag ser fram emot: The Elder Scrolls IV: Oblivion The Legend Of Zelda Stronghold 2 PSP + Metal Gear Acid Jag kommer säkert på mer sen... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 20 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2005 1. Battlefield 2 2. GTA sa xbox & pc 3. Brothers im arms 4. Age of Empires 3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 20 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2005 Resident Evil 4 (när det kommer till PS2) God of war Brothers in arms: Road to hill 30 Det är väl dom jag har i åtanke just nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ferizi Skrivet 20 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2005 Forza motorsport Gta sa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts