Frenzy Skrivet 23 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2005 Vet inte hur man gör för att koda den till FF också? Man kodar nogra och bra html Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pixi Skrivet 23 mars, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2005 Hur gör man de då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 24 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 mars, 2005 Man kodar nogra och bra html Vad är nogra? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 24 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 mars, 2005 Vad är nogra? Du vet, rockare har svårt för bokstäver som å, ä och ö. *ironi* *host* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 24 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 mars, 2005 Du vet, rockare har svårt för bokstäver som å, ä och ö. *ironi* *host* Tror faktiskt han menar nogrant din idiot... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 24 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 mars, 2005 Ty ty alla har fel ! ta bort R:et och Voila ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 24 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 mars, 2005 Tror faktiskt han menar nogrant din idiot... Ooo, va coola ni rockare är. Får jag ta på dig? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 24 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 mars, 2005 (redigerad) Ooo, va coola ni rockare är. Får jag ta på dig? Hmm skulle du kunna sluta att hålla på med alla som glyssnar på rock din jävla idiot jävel ! Förfan jag håller inte på med dig för du tror att du är värsta gangstan ! EDIT : jag lyssnar inte på rock BTW , För då hade jag suttit här och lyssnat på Elvis och sånt skit.... Redigerad 24 mars, 2005 av Frenzy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 24 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 mars, 2005 Du vet, rockare har svårt för bokstäver som å, ä och ö. *ironi* *host* Varför måste du alltid vara på oss rockare och "hata" oss etc bara för att vi inte har samma smak som du? Sluta upp med det, är väl för i helvete lika många rappare som skriver o och a istället för å, ä och ö som rockare. I och för sig skrev du "ironi" i slutet vilket jag tar som att du skojade men i och med att du hållit på med en hel del hiphop <-> rockbråk tidigare så, tjá. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 24 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 mars, 2005 Hmm skulle du kunna sluta att hålla på med alla som glyssnar på rock din jävla idiot jävel ! Förfan jag håller inte på med dig för du tror att du är värsta gangstan ! EDIT : jag lyssnar inte på rock BTW , För då hade jag suttit här och lyssnat på Elvis och sånt skit.... Jaaa, nu är jag idiot också. Nej, jag tror inte jag är en gangster. Vet du ens vad det är? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 24 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 mars, 2005 Jaaa, nu är jag idiot också. Nej, jag tror inte jag är en gangster. Vet du ens vad det är? Ord blir vad man använder dom till... Tror jag har hört Funnylin säga det... "Gangstah" används ofta av hiphopare som går runt och dödar folk och snor bilar och spelar jätte tuff... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 24 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 mars, 2005 Jaaa, nu är jag idiot också. Nej, jag tror inte jag är en gangster. Vet du ens vad det är? Japp det vet jag. Ok du tror kanske inte att du är en gangster ! Men dom som du lyssnar på tror det. Och du var kaxig i en annan topic tror jag och skrev att du inte visste ett namn på en metallica låt och verkade vara lite stolt över det, Jag kan inte en ända jävla hiphop låts namn ! Eller jo det kan jag , men inte många.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Krax Skrivet 24 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 mars, 2005 Men för fan cortez.. måste du paja alla topics? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 24 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 mars, 2005 Men för fan cortez.. måste du paja alla topics? Lite då och då kanske... Nä. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 25 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2005 Lite då och då kanske... Nä. Just nu tillför du mer skit än nytta. Om du bara ska hålla på och bråka så kan du lika gärna dra. Och om du fårsätter så ska jag banna arslet av dig. Capish! Så ge FAN i att äns nämna ett nedvärderande ord till.. Det gäller er andra med.. Helvete vad ni ska hålla på... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Soduda Skrivet 28 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2005 Den nya designen är jättefin Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pixi Skrivet 28 mars, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2005 Den nya designen är jättefin Hehe tackar. Har vart dåligt med uppdateringar nu.. Kommer mer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest Kurby Skrivet 28 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2005 Hur kommer det sig att det bara är medlemmar som härstammar härifrån? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pixi Skrivet 28 mars, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2005 Mjo, har blivit så.. Men jag försöker att få med andra medlemmar också.. de kommer! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest AdamZZ Skrivet 29 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2005 Reggat mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts