Patrik Skrivet 20 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2005 Snyggt forumet vart, är medlem nu! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 20 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2005 Jag med, fast av någon anledning käns det lite blekt, kanske något att tänka på? Forumet är störtskönt i övrigt! "önskar jag var admin för en sekund" skoja! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ace Skrivet 20 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2005 (redigerad) *borta* Redigerad 22 mars, 2005 av Ace Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pixi Skrivet 20 mars, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2005 Jag med, fast av någon anledning käns det lite blekt, kanske något att tänka på? Forumet är störtskönt i övrigt! "önskar jag var admin för en sekund" skoja! Hehe vi behöver inte mer admins på sidan. (eller mods) för tillfället. Och när vi behöver det. Så kommer vi annonsera ut en plats på vårat forum hehe. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 21 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 mars, 2005 Eftersom du inte svarar på msn så får jag väl fråga här : Är layouten nerladdad? För annars tycker jag att det verka konstigt att ni först hade hur fin meny som helst och nu är den faktiskt , skitful Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pixi Skrivet 21 mars, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 mars, 2005 Nej de är den inte. Och knapparna. Jag gjorde dom på engelska. Sen såg de konstigt ut. och vi behövde några på svenska. Då ryckte krax in och gjorde några. Och sen säger jag bara. Gör snyggar själv! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 21 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 mars, 2005 Nej de är den inte. Och knapparna. Jag gjorde dom på engelska. Sen såg de konstigt ut. och vi behövde några på svenska. Då ryckte krax in och gjorde några. Och sen säger jag bara. Gör snyggar själv! Jag kan göra snyggare själv , inte det som är problemet ! Utan att det ser väldigt "noobigt" ut att ha dom knapparna när texten inte är rak. Bara för sidans bästa ! Rolig sida annars ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pixi Skrivet 21 mars, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 mars, 2005 Om du vill sidans bästa. Skulle du kunna göra knappar åt oss då? Tackar så mycke! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 21 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 mars, 2005 Om du vill sidans bästa. Skulle du kunna göra knappar åt oss då? Tackar så mycke! Knappar är veeerkligen det svåraste man kan göra (ironi) there you go: knapppack.zip Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xogede Skrivet 21 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 mars, 2005 Jag är klar med uploadscriptet. Gå in på MSN, så skickar jag det. PS. Varför står det "Annat" på Photos-knappen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 22 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2005 Happ, hur går det nu då? jag kan inte komma in! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sir.Per Skrivet 22 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2005 . http://hem.bredband.net/gtasajten/# Varför har du gtasajten i länken Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xogede Skrivet 22 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2005 . http://hem.bredband.net/gtasajten/# Varför har du gtasajten i länken Oroa dig inte, han håller på och byta webbhotell... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 22 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2005 Jag tyckte inte om den nya designen... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xogede Skrivet 22 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2005 (redigerad) Jag tyckte inte om den nya designen... [iRONI]Jag tycker inte om dig...[/iRONI] Allvarligt, kom med förslag istället! T ex: "Ha olika färg på text och på bakgrund i menyn", eller "Skriv på svenska i Något!-delen" EDIT: Andra gången jag måste lägga till ironi-taggar... Redigerad 1 april, 2005 av Xogede Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 22 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2005 (redigerad) Jag tycker inte om dig... Allvarligt, kom med förslag istället! T ex: "Ha olika färg på text och på bakgrund i menyn", eller "Skriv på svenska i Något!-delen" Ehh... man måste ju få ge kritik utan att Xogede ska börja gråta... det var ju ett indriekt förslag att byta design... hade du blivit mindre ledsen om jag skrivit "byt design!" ? Redigerad 22 mars, 2005 av KalleR Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pixi Skrivet 22 mars, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2005 Tihi.tk fick problem underdagen. Och jag valde att byta layout och grtis domän. tills jag har köpt en domän + webbhotell.. Så nu är tihi.webb.se uppe igen. http://www.tihi.webb.se Jag har inte hunnit lagt in allt innhåll än. Men forumet är tillgängligt tillsvidare Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 22 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2005 Hade varit bättre om det hade varit : your Fleshlight in the dark ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
m0rd0r Skrivet 22 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2005 Hur ändrar man html i sin .tk sida? Bakgrundsfärg, o.s.v Måste man ha ett program eller kan man göra det på dot.tk? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 22 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2005 (redigerad) Hur ändrar man html i sin .tk sida? Bakgrundsfärg, o.s.v Måste man ha ett program eller kan man göra det på dot.tk? Dot.tk erbjuder ändast domäner, som du länkar till en webserver där du troligtvis har tillgång till en ftp. Ändar htmlkåd gör du på din dator, i anteckningar ocm du kan kåda html, annars använder du ett program, som dreamweaver ect, sen laddar du upp filerna på din ftp. Redigerad 22 mars, 2005 av KalleR Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts