Xogede Skrivet 20 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2005 (redigerad) Jag kan vara med. Kan ett och annat om html och *script. EDIT: Byt webbhotell. AtSpace rekommenderas. EDIT2: Ta bort .tk-reklamen. Guide finns här. Redigerad 20 mars, 2005 av Xogede Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 20 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2005 Snyggt ! Kanske lite liten design för en nöjessida ! Och varför är menyn på engelska och resten på svenska ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pixi Skrivet 20 mars, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2005 (redigerad) Snyggt ! Kanske lite liten design för en nöjessida ! Och varför är menyn på engelska och resten på svenska ? Det ska ändras. Fast, jag sätter innehållet på sidan före just nu! Xogede@ Vi behöver någon som kan fixa ett admin pass på sidan så att alla i crewet kan ladda upp roliga historier m.m. För de vet jag eller någon i crewet inte hur man gör Så om du vet de. Är du välkommen. Annars är vi rätt många i crewet för tillfället. Redigerad 20 mars, 2005 av pixi Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Soduda Skrivet 20 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2005 (redigerad) Mycket fin Jag är ganska nybliven WebMaster. Jag är inte någon direkt en "Skript-Legend" men jag kan ändra formulär & olika koder etc. Jag har också massor med bra kontakter m.m. För övrigt har jag ingen sajt uppe just nu men jag håller på med en personlig sida som heter Projekt Zatin. Jag är duktig på att designa men som jag sa, ingen legend på Skript & html. Men menyknapparna fungerar inte för mig. Kanske beror på att vi har en Mac OS 9.1 här hos pappa. Hos mamma har jag en pc och där borde de fungera. Redigerad 20 mars, 2005 av Orson Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pixi Skrivet 20 mars, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2005 Mycket fin Jag är ganska nybliven WebMaster. Jag är inte någon direkt en "Skript-Legend" men jag kan ändra formulär & olika koder etc. Jag har också massor med bra kontakter m.m. För övrigt har jag ingen sajt uppe just nu men jag håller på med en personlig sida som heter Projekt Zatin. Jag är duktig på att designa men som jag sa, ingen legend på Skript & html. Men menyknapparna fungerar inte för mig. Kanske beror på att vi har en Mac OS 9.1 här hos pappa. Hos mamma har jag en pc och där borde de fungera. Så... kan du fixa en admin sida där alla i crewet kan ladda upp roliga historier. eller något liknande? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 20 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2005 (redigerad) Sidan ser bra ut... fast jag tror jag gillade dom gamla färgerna bättre... och gör så att bilderna öppnas i nytt fönstrer, eller popup. edit* ge forumet een egen länk i menyn,så att folk hittar det Redigerad 20 mars, 2005 av KalleR Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 20 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2005 OOps. råkade trycka på fel knapp och ta bort din post, jävla bakfylla men lägg till target="_blank" i länken för att öppna bilderna i nytt fönster. ex: <a href="http://www.länk.se/" target="_blank">text</a> kolla http://www.hotscripts.com/ för popupscript Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 20 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2005 OOps. råkade trycka på fel knapp och ta bort din post, jävla bakfylla men lägg till target="_blank" i länken för att öppna bilderna i nytt fönster. ex: <a href="http://www.länk.se/" target="_blank">text</a> kolla http://www.hotscripts.com/ för popupscript Stabilt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HemuleN Skrivet 20 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2005 Eyy Pixi, logga in på MSN, har gjort två nya loggor me bättre upplösning Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ace Skrivet 20 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2005 (redigerad) *borta* Redigerad 22 mars, 2005 av Ace Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Krax Skrivet 20 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2005 Det ska också fixas OK Tack Skulle va fint om vi hade en nästa Knapp i popupfönstret oxå Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Soduda Skrivet 20 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2005 Så... kan du fixa en admin sida där alla i crewet kan ladda upp roliga historier. eller något liknande? Kanske jag har ju som sagt väldigt bra kontakter och jag kan en del hemsidor osv. Min pappa har varit WebMaster när han var ca 20-37år och då har jag tagit hans plats. Jag har ca 20 Bildhanteringsprogram på datorn också Jag kanske skulle kunna fixa något. Detta kan vara bra till din hemsida för att utveckla osv. Allt det här kan jag fixa åt dig också. *Mobila Tjänster *Finare Design osv. *Snyggare banner. Jag är en Photoshop-legend på en annan sida *Guider & Tips(meny ) *Nyhetsbrev Det kallar jag en toppensida. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 20 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2005 *Mobila Tjänster Men du så YO som alla fjortissidor har ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xogede Skrivet 20 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2005 (redigerad) Xogede@ Vi behöver någon som kan fixa ett admin pass på sidan så att alla i crewet kan ladda upp roliga historier m.m. För de vet jag eller någon i crewet inte hur man gör Så om du vet de. Är du välkommen. Annars är vi rätt många i crewet för tillfället. För att skydda lösenordet ordentligt behövs någon typ av Active Server (PHP, ASP m.m.). Har du nåt sånt på sidan? Annars man göra en applet, men dom kan man hacka. Active Server är även nödvändigt för uppladdning. EDIT: Vore enklare om du gav lösenordet till accountet till alla admins. EDIT2: Man kan också fixa det med ftp, men det tvivlar jag på att dom har på hem.bredband.net. EDIT3: Gå in på MSN så kan vi snacka. EDIT4: Klart. Se EDIT3. Annars är vi rätt många i crewet för tillfället. Med tanke på till exempel <FONT COLOR="Black"> och <i><b>19/3/2005</i>; Ursäkta röran, Vi bygger om.</b> verkar ni behöva minst en till, som rättar allt. Redigerad 21 mars, 2005 av Xogede Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pixi Skrivet 20 mars, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2005 (redigerad) För att skydda lösenordet ordentligt behövs någon typ av Active Server (PHP, ASP m.m.). Har du nåt sånt på sidan? Annars man göra en applet, men dom kan man hacka. Active Server är även nödvändigt för uppladdning. EDIT: Vore enklare om du gav lösenordet till accountet till alla admins. EDIT2: Man kan också fixa det med ftp, men det tvivlar jag på att dom har på hem.bredband.net. EDIT3: Gå in på MSN så kan vi snacka. Med tanke på till exempel <FONT COLOR="Black"> och<i><b>19/3/2005</i>; Ursäkta röran, Vi bygger om.</b>verkar ni behöva minst en till, som rättar allt. Vill inte ge ut password då de är vissa som inte kan html såpass så att dom vet hur dom gör. EDIT; nu har jag gjort så alla bilder kommer med en popup! Redigerad 20 mars, 2005 av pixi Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pixi Skrivet 20 mars, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2005 Har ni förslag på förbättringar på siten? Hör av er! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 20 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2005 Tycker sidans layout är alldeles för liten... jag menar, en liten ruta i mitten, med minnal text... infgen kommer vilja gå in regelbundet på en sådan sida! Fler bilder, gärna små "prewiews" på varje bild, så man kan se lite av det man ska klicka å innan... om du förstår vadf jag menar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pixi Skrivet 20 mars, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2005 Tack för tipsen. jo, vi jobbar så mycke vi kan på sidan. Så de kommer väl i stortsett uppdateringar på den hela tiden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xeo001 Skrivet 20 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2005 (redigerad) Tycker ni ska använda lite skuggor och linjer på kanterna. Snyggt annars Om ni behöver hjälp me grafik kan jag hjälpa till Redigerad 20 mars, 2005 av Xeo001 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
m0rd0r Skrivet 20 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2005 Löjligt att ni länkar flashfilmer till Newgrounds Gör egna istället! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts