Jump to content

Hemsida.

pixi
 Share

Recommended Posts

• Inlägg 100
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Skrivet (redigerad)
Snyggt !

Kanske lite liten design för en nöjessida !

Och varför är menyn på engelska och resten på svenska ? :o

Det ska ändras.

Fast, jag sätter innehållet på sidan före just nu!

Xogede@ Vi behöver någon som kan fixa ett admin pass på sidan så att alla i crewet kan ladda upp roliga historier m.m. För de vet jag eller någon i crewet inte hur man gör :P Så om du vet de. Är du välkommen. Annars är vi rätt många i crewet för tillfället. :P

Redigerad av pixi
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Mycket fin :P

Jag är ganska nybliven WebMaster. Jag är inte någon direkt en "Skript-Legend" men jag kan ändra formulär & olika koder etc. Jag har också massor med bra kontakter m.m. För övrigt har jag ingen sajt uppe just nu men jag håller på med en personlig sida som heter Projekt Zatin.

Jag är duktig på att designa men som jag sa, ingen legend på Skript & html.

Men menyknapparna fungerar inte för mig. Kanske beror på att vi har en Mac OS 9.1 här hos pappa. Hos mamma har jag en pc och där borde de fungera. :o

Redigerad av Orson
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Mycket fin :P

Jag är ganska nybliven WebMaster. Jag är inte någon direkt en "Skript-Legend" men jag kan ändra formulär & olika koder etc. Jag har också massor med bra kontakter m.m. För övrigt har jag ingen sajt uppe just nu men jag håller på med en personlig sida som heter Projekt Zatin.

Jag är duktig på att designa men som jag sa, ingen legend på Skript & html.

Men menyknapparna fungerar inte för mig. Kanske beror på att vi har en Mac OS 9.1 här hos pappa. Hos mamma har jag en pc och där borde de fungera. :o

Så... kan du fixa en admin sida där alla i crewet kan ladda upp roliga historier. eller något liknande?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Så... kan du fixa en admin sida där alla i crewet kan ladda upp roliga historier. eller något liknande?

Kanske jag har ju som sagt väldigt bra kontakter och jag kan en del hemsidor osv.

Min pappa har varit WebMaster när han var ca 20-37år och då har jag tagit hans plats. Jag har ca 20 Bildhanteringsprogram på datorn också :o Jag kanske skulle kunna fixa något.

Detta kan vara bra till din hemsida för att utveckla osv. Allt det här kan jag fixa åt dig också. :P

*Mobila Tjänster

*Finare Design osv.

*Snyggare banner. Jag är en Photoshop-legend på en annan sida :P

*Guider & Tips(meny B))

*Nyhetsbrev

Det kallar jag en toppensida.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Xogede@ Vi behöver någon som kan fixa ett admin pass på sidan så att alla i crewet kan ladda upp roliga historier m.m. För de vet jag eller någon i crewet inte hur man gör :P Så om du vet de. Är du välkommen. Annars är vi rätt många i crewet för tillfället.  :P

För att skydda lösenordet ordentligt behövs någon typ av Active Server (PHP, ASP m.m.). Har du nåt sånt på sidan? Annars man göra en applet, men dom kan man hacka. Active Server är även nödvändigt för uppladdning.

EDIT: Vore enklare om du gav lösenordet till accountet till alla admins.

EDIT2: Man kan också fixa det med ftp, men det tvivlar jag på att dom har på hem.bredband.net.

EDIT3: Gå in på MSN så kan vi snacka.

EDIT4: Klart. Se EDIT3.

Annars är vi rätt många i crewet för tillfället.  :o

Med tanke på till exempel

<FONT COLOR="Black">
och
<i><b>19/3/2005</i>; Ursäkta röran, Vi bygger om.</b>

verkar ni behöva minst en till, som rättar allt.

Redigerad av Xogede
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Skrivet (redigerad)
För att skydda lösenordet ordentligt behövs någon typ av Active Server (PHP, ASP m.m.). Har du nåt sånt på sidan? Annars man göra en applet, men dom kan man hacka. Active Server är även nödvändigt för uppladdning.

EDIT: Vore enklare om du gav lösenordet till accountet till alla admins.

EDIT2: Man kan också fixa det med ftp, men det tvivlar jag på att dom har på hem.bredband.net.

EDIT3: Gå in på MSN så kan vi snacka.

Med tanke på till exempel

<FONT COLOR="Black">
och
<i><b>19/3/2005</i>; Ursäkta röran, Vi bygger om.</b>

verkar ni behöva minst en till, som rättar allt.

Vill inte ge ut password då de är vissa som inte kan html såpass så att dom vet hur dom gör.

EDIT; nu har jag gjort så alla bilder kommer med en popup!

Redigerad av pixi
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tycker sidans layout är alldeles för liten...

jag menar, en liten ruta i mitten, med minnal text... infgen kommer vilja gå in regelbundet på en sådan sida!

Fler bilder, gärna små "prewiews" på varje bild, så man kan se lite av det man ska klicka å innan... om du förstår vadf jag menar!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor