pixi Skrivet 19 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2005 (redigerad) Ja, Jag har påbörjat en hemsida idag. Och undrar om någon skulle vilja vara med och hjälpa till med den? De ska bli en.. tjaa, En sida med mycket material. Roliga skämt, filmer.. tja. Ni fattar. Hade också tänkt att göra ett forum om jag märker att vi skulle få några medlemmar där. Här är sidan just nu. tihi.tk Ni är välkommna att adda mig på msn. om ni är intreserade. Redigerad 19 mars, 2005 av pixi Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ace Skrivet 19 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2005 (redigerad) *borta* Redigerad 22 mars, 2005 av Ace Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HemuleN Skrivet 19 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2005 Då kan det vara bra att skriva in din Msn adress oxå Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pixi Skrivet 19 mars, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2005 (redigerad) Oh, sorry :"> Min msn är; Unknown_@mail.com. Alla som vill vara med är välkommna att adda. EDIT: såg att den länken till den nya layouten inte funkade. Men ni får se om ni vill vara med. orkar inte leta fel just nu Redigerad 19 mars, 2005 av pixi Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 19 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2005 (redigerad) Väldigt snyggt! Redigerad 19 mars, 2005 av Patrik Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pixi Skrivet 19 mars, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2005 Tack! Vi har bytt lite färger nu.. Vad tycks? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 19 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2005 Najs!, vad hade du för färjer förut? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pixi Skrivet 19 mars, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2005 (redigerad) Såhär såg de ut först. VERSION 0.1 EDIT: Jag kan tänka mig låta en till vara med. Men du ska kunna html bra. isåfall. Redigerad 19 mars, 2005 av pixi Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 19 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2005 Såhär såg de ut först. VERSION 0.1 EDIT: Jag kan tänka mig låta en till vara med. Men du ska kunna html bra. isåfall. Lungt snyggare. Keep it up! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pixi Skrivet 19 mars, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2005 Hehe Någon som skulle kunna tänka sig att regga sig på ett "Tihi.tk forum"? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 19 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2005 (redigerad) Hehe Någon som skulle kunna tänka sig att regga sig på ett "Tihi.tk forum"? Jo visst. Vad har sidan för tema? Edit: Aha, rolig sida typ? Redigerad 19 mars, 2005 av Patrik Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pixi Skrivet 19 mars, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2005 (redigerad) Tema, tja. Vi hade tänkte att ha lite skojiga filmer. Flash filmer. Roliga berättelser. Bilder. Lite allt i allo hemsida. Forumet. Hade vi tänkt att ha en "allmänt" del som här på forumet. och ett musik/desig forum. Men sen hade jag tänkt att vi skulle ha ett spam forum också. För alla som vill spamma av sig. Just för att de ska bli lite kul att sitta och cheka hemsidan. och forumet förstårs! Patrik @ Japp, precis Redigerad 19 mars, 2005 av pixi Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Krax Skrivet 19 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2005 Jag skulle kunna joina om jag får Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ace Skrivet 19 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2005 (redigerad) *borta* Redigerad 22 mars, 2005 av Ace Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 19 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2005 Jag vill gärna va med... Men jag kan inte så mycket html osv... Men om ni behöver hjälp med nåt kan jag hjälpa till.. Addar Pixi Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Diezl Skrivet 19 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2005 (redigerad) Edit: *Borta* Redigerad 19 mars, 2005 av Diezl Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pixi Skrivet 19 mars, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2005 Sidan uppdateras helatiden. Så ta dig en titt då och då! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZliPp Skrivet 20 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2005 (redigerad) Har reggat mig nu ,Snygg sida för övrigt! Redigerad 20 mars, 2005 av ZliPp Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pixi Skrivet 20 mars, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2005 Har reggat mig nu Snygg sida för övrigt! Tackar. Och välkommna till forumet! Förövrigt kommer de komma mycket uppdateringar till hemsidan . inatt, imorgon. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ace Skrivet 20 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2005 (redigerad) *borta* Redigerad 22 mars, 2005 av Ace Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts