HOWHOW Skrivet 19 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2005 Varför går det inte att ladda i mitt gta3? Det står bara Unhandeled exception: c00000005 At adress: 005454d4 Någon som vet hur man kan få det att fungera? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 19 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2005 Varför går det inte att ladda i mitt gta3? Det står bara Unhandeled exception: c00000005 At adress: 005454d4 Någon som vet hur man kan få det att fungera? Har du några moddar installerade? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 19 mars, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2005 Har du några moddar installerade? Nej. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 20 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2005 (redigerad) Nej. Hmm... har du råkat ta bort nå fil i gta3 mappen eller nåt? är du säker på att allt finns som ska finnas... ?? edit: jag föreslår iaf att du ominstallerar GTA3 Redigerad 20 mars, 2005 av Xemtoth Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ufosxm Skrivet 20 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2005 Spara save-filerna Avinstallera Ta bort mappen Starta om datorn Installera GTA3 Uppdatera med 1.1-patchen Lägg in save-filerna igen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 20 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2005 Spara save-filerna Avinstallera Ta bort mappen Starta om datorn Installera GTA3 Uppdatera med 1.1-patchen Lägg in save-filerna igen Save filerna sparas även om du avinstallerar gta3.. dem ligger ju kvar i mina dokument så man behöver inte ta backup på dem.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
-NightHawk- Skrivet 21 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 mars, 2005 Spara save-filerna Avinstallera Ta bort mappen Starta om datorn Installera GTA3 Uppdatera med 1.1-patchen Lägg in save-filerna igen Starta om datorn?? Jag gör inte det Det funkar ändå att installera om Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ufosxm Skrivet 23 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2005 Starta om datorn?? Jag gör inte det Det funkar ändå att installera om Det är bäst, så att alla registreringsfiler försvinner. Alltid bäst med omstart efter en avinstallation så att verkligen ALLTING försvinner. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 23 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2005 Det är onödigt att ta bort hela savegame-mappen, det räcker att radera gta3.set så återställs alla inställningar till default nästa gång man startar spelet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 18 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2005 Har samma problem! HJÄLP! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts