Fisken Skrivet 19 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2005 För er som inte visste! Hej! Jag kom på en as bra grej idag. Jag spelade SA och på skoj drog jag på mig alla mc kläder (dvs hjälm, boots och jacka) Sen när jag körde som fortast och krockade så märkte jag att jag inte skadade mig överhuvudtaget. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 19 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2005 Detta var en grej jag inte visste om ska prova det. R* kan ju oxå vellat gjort spelet så verkligt som möljigt oxå för om man har full utrustning sådär så skadar man sej inte heller! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_Neo_ Skrivet 19 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2005 Hmm.. Hur många gånger har du provat att krocka då?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Beaver Skrivet 19 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2005 Persolingen har jag nog aldrig tagit skada av att trilla av en MC. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gurfi Skrivet 19 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2005 Hmm.. Hur många gånger har du provat att krocka då?? Undrar detsamma. ibland när man har dåliga dagar och krockar mycket så tar det ett tag för mig att se att man har förlorat liv (och när jag menar "krockar mycket" så är det allt från små krockar till när man flyger flera meter). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DaVa Skrivet 19 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2005 Persolingen har jag nog aldrig tagit skada av att trilla av en MC. Det gör det inte alltid Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 19 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2005 Jag provade att köra omkull med mc:n massa gånger utan mc utrusningen och jag förlorade inte ens liv då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fisken Skrivet 19 mars, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2005 Hmm.. Hur många gånger har du provat att krocka då?? Jag maxade me NRG 500 och krockade rätt in i en mötande bil. Gjorde det flera ggr. Å jag tog ingen skada av det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mickemannen Skrivet 20 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2005 Persolingen har jag nog aldrig tagit skada av att trilla av en MC. Jag brukar inte skda mig av att ramla på mc i boxershorts Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 20 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2005 Jag har skadat mig efter att ramlat av en MC, visserligen flög jag ett par meter då rakt fram i luften, men men... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 20 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2005 (redigerad) Hmm, har faktiskt inte sett mc-kläderna!? Var fixar man dem!? Finns de och köpa eller måste amn deja körskole brudeden för att få dem!? Har inte pallat göra det! Redigerad 20 mars, 2005 av vice24 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fisken Skrivet 20 mars, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2005 MC kläderna finns på victim och hjälmar på pro laps eller Zip. Kommer inte ihåg riktigt. Brallorna e "leather pants" iaf! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 20 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2005 Finns iof en hel racing suit man får av Michelle Connes men hjälmarna finns på Pro Laps. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matte_91 Skrivet 21 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 mars, 2005 Öhh MC käder för det första vart får man hjälm ifrån? :S::S:S:S:: Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 21 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 mars, 2005 Öhh MC käder för det första vart får man hjälm ifrån? :S::S:S:S:: Kolla igenom tråden eller åk till Pro Laps Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
shabazz Skrivet 21 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 mars, 2005 Man skadar sig inte överhuvudtaget när man trillar av, bara om man i fallet skulle råka åka ner för ett stup. Så, som nån sa tidigare, boxershorts går lika bra som racing suite och hjälm:P Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 21 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 mars, 2005 Man skadar sig inte överhuvudtaget när man trillar av, bara om man i fallet skulle råka åka ner för ett stup. Så, som nån sa tidigare, boxershorts går lika bra som racing suite och hjälm:P Ibland skadar jag mig när jag ramlar av en motorcykel. Oftast när jag stegrar brukar jag stegra över. Då brukar CJ göra sig lite illa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matte_91 Skrivet 21 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 mars, 2005 Hehe ehh var ligger pro laps?? :S:S Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 21 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 mars, 2005 (redigerad) Hehe ehh var ligger pro laps?? :S:S Kolla i området Rodeo i Los Santos så hittar du det säkert ------------------------------------------------------ Edit: 700 post. Nämen Redigerad 21 mars, 2005 av GTApimpfoolife Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 21 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 mars, 2005 Hehe ehh var ligger pro laps?? :S:S I Rodeo i Los Santos. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts