mercedes_the_king Skrivet 19 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2005 Uppe på Mt Chiliad brukar det ju ett kracande flyg plan på natten när det brukar var typ GRÖN dimma .. jag o min brorsa såg det första gången vi var där han inte ta kort.. stå där det är som brantast längst uppe på berget.. blev på körd av det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DaVa Skrivet 19 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2005 Tror faktiskt alla redan vet det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Taclite Skrivet 19 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2005 När jag kommer hem ska jag lägga upp mina 5 (eller 6) bilder på den mystiska gröna dimman och göra ett stort bildreportage. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DaVa Skrivet 19 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2005 Vad intressant.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest Kurby Skrivet 19 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2005 Uppe på Mt Chiliad brukar det ju ett kracande flyg plan på natten när det brukar var typ GRÖN dimma .. jag o min brorsa såg det första gången vi var där han inte ta kort.. stå där det är som brantast längst uppe på berget.. blev på körd av det Du skulle inte kunna skriva så man förstår? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Taclite Skrivet 19 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2005 Antingen blev han påkörd av dimman eller av ett plan. Jag gissar på dimman. Och dimman kommer inte bara på kvällen / natten, jag har bilder på morgon / dag med grön dimma (bildreportaget ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 19 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2005 Antingen blev han påkörd av dimman eller av ett plan. Jag gissar på dimman. Och dimman kommer inte bara på kvällen / natten, jag har bilder på morgon / dag med grön dimma (bildreportaget ) När kommer det bildreportaget då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Taclite Skrivet 19 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2005 Söndag / Måndag Måste hem till Far först :I Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_Neo_ Skrivet 19 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2005 Yeey! Ett bildreportage! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Taclite Skrivet 19 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2005 Just det =) Bildreportage görs inte ofta nuförtiden. Lär bara vara en massa information och bilder. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_Neo_ Skrivet 19 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2005 Just det =) Bildreportage görs inte ofta nuförtiden. Lär bara vara en massa information och bilder. Lär vara spännande iaf! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Taclite Skrivet 19 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2005 Just det, det lär bli spännande, men ontopic, LÄR dig SKRIVA NORMALT och vad är det som är så häftigt med ett plan som kraschar in i en ? har hänt mig massor med gånger. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts