Jump to content

Nätversadapter - onlinespelande

GEAS
 Share

Recommended Posts

Jag funderar på att skaffa mig en nätverksadepter, och undrar helt enkelt o. det är värt pengarna. Det enda spel jag har som man kan lira online nu är THUG. Vilka andra bör man skaffa (som är gratis att lira online)? Är det mycket krångel med att registrera det? Måste man ha det nära datorn, där bredbands-sladden och det går, eller kan man ha den en våning under datorn utan att behöva borra hål i taket och ha sig?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Själv har jag online till ps2.. spelar oxå THUG2 men det är inte klyddigt att fixa allt med problemet kan vara att du måste ha en router.. för att spela.. jag var tvungen pga NetatOnce säkerthets bla bla bla och det är gratis att spela... killzone finns oxå att spela online... metal gear solid 3 oxå men vet inte hur det är.. >_<

Good Luck.. ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vad är en router för något? >_<

GOOGLE GOOGLE GOOGLE GOOGLE GOOGLE GOOGLE GOOGLE GOOGLE GOOGLE GOOGLE GOOGLE GOOGLE GOOGLE GOOGLE GOOGLE GOOGLE GOOGLE GOOGLE GOOGLE GOOGLE GOOGLE GOOGLE GOOGLE GOOGLE GOOGLE GOOGLE GOOGLE GOOGLE GOOGLE GOOGLE GOOGLE GOOGLE GOOGLE GOOGLE GOOGLE GOOGLE GOOGLE GOOGLE GOOGLE GOOGLE GOOGLE GOOGLE GOOGLE GOOGLE GOOGLE GOOGLE GOOGLE GOOGLE GOOGLE GOOGLE GOOGLE GOOGLE GOOGLE GOOGLE GOOGLE GOOGLE GOOGLE GOOGLE GOOGLE GOOGLE GOOGLE GOOGLE GOOGLE GOOGLE GOOGLE GOOGLE GOOGLE GOOGLE GOOGLE GOOGLE GOOGLE GOOGLE GOOGLE GOOGLE GOOGLE GOOGLE GOOGLE GOOGLE GOOGLE GOOGLE GOOGLE GOOGLE GOOGLE GOOGLE GOOGLE GOOGLE GOOGLE GOOGLE GOOGLE GOOGLE GOOGLE GOOGLE GOOGLE GOOGLE GOOGLE GOOGLE GOOGLE GOOGLE GOOGLE GOOGLE GOOGLE GOOGLE GOOGLE GOOGLE GOOGLE GOOGLE GOOGLE GOOGLE GOOGLE GOOGLE GOOGLE GOOGLE GOOGLE GOOGLE GOOGLE GOOGLE GOOGLE GOOGLE GOOGLE GOOGLE GOOGLE GOOGLE GOOGLE GOOGLE GOOGLE GOOGLE GOOGLE GOOGLE GOOGLE GOOGLE GOOGLE GOOGLE GOOGLE GOOGLE GOOGLE GOOGLE

Länk

Bara för att jag är så snäll idag

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag funderar på att skaffa mig en nätverksadepter, och undrar helt enkelt o. det är värt pengarna. Det enda spel jag har som man kan lira online nu är THUG. Vilka andra bör man skaffa (som är gratis att lira online)? Är det mycket krångel med att registrera det? Måste man ha det nära datorn, där bredbands-sladden och det går, eller kan man ha den en våning under datorn utan att behöva borra hål i taket och ha sig?

Socom USS Navy Seals spelar jag...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Själv har jag online till ps2.. spelar oxå THUG2 men det är inte klyddigt att fixa allt med problemet kan vara att du måste ha en router.. för att spela.. jag var tvungen pga NetatOnce säkerthets bla bla bla och det är gratis att spela... killzone finns oxå att spela online... metal gear solid 3 oxå men vet inte hur det är.. :P

Good Luck.. :o

På Metal Gear Solid 3 kan du bara gå online och ladda ner några bonus camoflauge till spelet.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Klart det går att spela utan router... det beror på vad du har för bredband.. själv har jag NetAtOnce och när det inte funka så ringde ja ditt och dom sa att jag behövde en router... pga av säkertheten och sen tog den kanske 1 vecka för att bytta MAC-Adressen och nu måste jag ha routern för att surfa men prova.. annars kostar en router 300 kr ungefär ;P

Fast sen om du behöver router som jag så kan det hända att du får en räkning på 300 kr som jag fick ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor