GEAS Skrivet 19 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2005 Jag funderar på att skaffa mig en nätverksadepter, och undrar helt enkelt o. det är värt pengarna. Det enda spel jag har som man kan lira online nu är THUG. Vilka andra bör man skaffa (som är gratis att lira online)? Är det mycket krångel med att registrera det? Måste man ha det nära datorn, där bredbands-sladden och det går, eller kan man ha den en våning under datorn utan att behöva borra hål i taket och ha sig? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nerheden Skrivet 19 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2005 Själv har jag online till ps2.. spelar oxå THUG2 men det är inte klyddigt att fixa allt med problemet kan vara att du måste ha en router.. för att spela.. jag var tvungen pga NetatOnce säkerthets bla bla bla och det är gratis att spela... killzone finns oxå att spela online... metal gear solid 3 oxå men vet inte hur det är.. Good Luck.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GEAS Skrivet 19 mars, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2005 Vad är en router för något? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kaboom Skrivet 19 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2005 Vad är en router för något? GOOGLE GOOGLE GOOGLE GOOGLE GOOGLE GOOGLE GOOGLE GOOGLE GOOGLE GOOGLE GOOGLE GOOGLE GOOGLE GOOGLE GOOGLE GOOGLE GOOGLE GOOGLE GOOGLE GOOGLE GOOGLE GOOGLE GOOGLE GOOGLE GOOGLE GOOGLE GOOGLE GOOGLE GOOGLE GOOGLE GOOGLE GOOGLE GOOGLE GOOGLE GOOGLE GOOGLE GOOGLE GOOGLE GOOGLE GOOGLE GOOGLE GOOGLE GOOGLE GOOGLE GOOGLE GOOGLE GOOGLE GOOGLE GOOGLE GOOGLE GOOGLE GOOGLE GOOGLE GOOGLE GOOGLE GOOGLE GOOGLE GOOGLE GOOGLE GOOGLE GOOGLE GOOGLE GOOGLE GOOGLE GOOGLE GOOGLE GOOGLE GOOGLE GOOGLE GOOGLE GOOGLE GOOGLE GOOGLE GOOGLE GOOGLE GOOGLE GOOGLE GOOGLE GOOGLE GOOGLE GOOGLE GOOGLE GOOGLE GOOGLE GOOGLE GOOGLE GOOGLE GOOGLE GOOGLE GOOGLE GOOGLE GOOGLE GOOGLE GOOGLE GOOGLE GOOGLE GOOGLE GOOGLE GOOGLE GOOGLE GOOGLE GOOGLE GOOGLE GOOGLE GOOGLE GOOGLE GOOGLE GOOGLE GOOGLE GOOGLE GOOGLE GOOGLE GOOGLE GOOGLE GOOGLE GOOGLE GOOGLE GOOGLE GOOGLE GOOGLE GOOGLE GOOGLE GOOGLE GOOGLE GOOGLE GOOGLE GOOGLE GOOGLE GOOGLE GOOGLE GOOGLE GOOGLE GOOGLE GOOGLE GOOGLE GOOGLE Länk Bara för att jag är så snäll idag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GEAS Skrivet 19 mars, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2005 Jaha, tack så mycket, men jag fattar fortfarande inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 19 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2005 Jag funderar på att skaffa mig en nätverksadepter, och undrar helt enkelt o. det är värt pengarna. Det enda spel jag har som man kan lira online nu är THUG. Vilka andra bör man skaffa (som är gratis att lira online)? Är det mycket krångel med att registrera det? Måste man ha det nära datorn, där bredbands-sladden och det går, eller kan man ha den en våning under datorn utan att behöva borra hål i taket och ha sig? Socom USS Navy Seals spelar jag... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 20 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2005 Själv har jag online till ps2.. spelar oxå THUG2 men det är inte klyddigt att fixa allt med problemet kan vara att du måste ha en router.. för att spela.. jag var tvungen pga NetatOnce säkerthets bla bla bla och det är gratis att spela... killzone finns oxå att spela online... metal gear solid 3 oxå men vet inte hur det är.. Good Luck.. På Metal Gear Solid 3 kan du bara gå online och ladda ner några bonus camoflauge till spelet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 20 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2005 Vad är en router för något? Med en router kan du dela internet mellan flera datorer (och PS2) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 20 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2005 Med en router kan du dela internet mellan flera datorer (och PS2) Blir det inte segre då..? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 20 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2005 Blir det inte segre då..? Snabbare än utan internet i alla fall, det som räknas eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GEAS Skrivet 21 mars, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 mars, 2005 Så länge internet inte blir överdrivet segt är det väl OK. Det går inte att spela utan en router då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nerheden Skrivet 21 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 mars, 2005 Klart det går att spela utan router... det beror på vad du har för bredband.. själv har jag NetAtOnce och när det inte funka så ringde ja ditt och dom sa att jag behövde en router... pga av säkertheten och sen tog den kanske 1 vecka för att bytta MAC-Adressen och nu måste jag ha routern för att surfa men prova.. annars kostar en router 300 kr ungefär Fast sen om du behöver router som jag så kan det hända att du får en räkning på 300 kr som jag fick Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 21 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 mars, 2005 Så länge internet inte blir överdrivet segt är det väl OK. Det går inte att spela utan en router då? Jo, men då kan du inte gå in på internet på datorn medans du eller någon annan spelar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GEAS Skrivet 21 mars, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 mars, 2005 ... vafan... får väl hålla mig till WC3 på datorn... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nerheden Skrivet 21 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 mars, 2005 Hehe.. för mig är det WoW som gäller Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GEAS Skrivet 21 mars, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 mars, 2005 Ja, men inte för mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 21 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 mars, 2005 Blir det inte segre då..? Nej. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts