GT4 Skrivet 19 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2005 Jag har repor på gtasa skivan Fick den 29 Oktober Finns det nån sätt att byta den? Köpte den i Siba för 649:-. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 19 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2005 Öööööh, nää i alla fall inte till affären, men om du har en kompis som också har Spelet (utan repor) så kan du försöka byta med honnom Men är det verkligen så farligt...? En repa brukar inte förstöra skivan så att det inte går att spela Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DaVa Skrivet 19 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2005 Klart man inte kan byta funkar skivan då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 19 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2005 Är nog lite sent att byta sin skiva nu. Även om du precis hade fått skivan och det varit nån repa på den så tror jag inte de skulle byta in skivan pga det. Om du märkt att skivan har repor först nu så är det med störst sannolikhet enbart förslitningsskador. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bifhif21 Skrivet 20 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2005 Jag bytte min GTA:SA skiva på El Giganten p.g.a. repor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 20 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2005 Jag bytte min GTA:SA skiva på El Giganten p.g.a. repor. Men det var väl inte så sent som över 4 månader sen du fick den? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts