blink182 Skrivet 19 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2005 Vad kan man för för bra grejjer om man har 2000 ? hittade detta http://www.komplett.se/k/ki.asp?sku=302218&view=detailed Är dock inte säker på om de passar med mitt ljudkort, har ett intregrerat 6 channel kort.. Men någon kanske skulle kunna slänga ihop lite bra grejjer? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 19 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2005 Det enda jag kan rekomendera är Logitechs Z-5500, men dom kostar runt 3k. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 20 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2005 (redigerad) Jag skulle rekomendera att du kopplar dator till stereon (förutsätter att du har datorn nära stereon) via en sladd som du kopplar in i datorns hörluraruttag (eller annan "Audio Out" och sedan in i stereons "Audio inång" Så om du har en stereo i närheten kostar det bara 60:- att köpa sladden, billigt o bra.... Redigerad 20 mars, 2005 av Foo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 20 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2005 Men man vill ju ha 5.1 och en fet sub. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts