Fredde_best Skrivet 19 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2005 Hur ska jag göra för att få igång... det när jag tryycker på stat game så blir det fell Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blues Skrivet 19 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2005 För det första, lär dig svenska För det andra, http://www.gtasajten.com/forum/index.php?showtopic=14939 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kaboom Skrivet 19 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2005 För det tredje: Detta har ingenting med Modding att göra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blues Skrivet 19 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2005 För det tredje: Detta har ingenting med Modding att göra. För det fjärde, det hadde jag gjömt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nord Skrivet 19 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2005 För det fjärde, det hadde jag gjömt Haha, du klagar på killen att han inte kan svenska? "hadde" stavas hade, "gjömt" stavas glömt. Lille grabb, tänk lite till nästa gång innan du skriver. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blues Skrivet 19 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2005 Haha, du klagar på killen att han inte kan svenska? "hadde" stavas hade, "gjömt" stavas glömt. Lille grabb, tänk lite till nästa gång innan du skriver. Du fattar väl att jag skojade? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kaboom Skrivet 19 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2005 (redigerad) Du fattar väl att jag skojade? Nej, det gjorde han tydligen inte... Själv så tycker jag inte att det var ett så roligt skämt.. Redigerad 19 mars, 2005 av Kaboom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nord Skrivet 19 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2005 Du fattar väl att jag skojade? Ja, nog att du gjorde. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts