axelp Skrivet 19 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2005 Mitt Playstation 2 funkar inte längre . Inget av mina spel startar. Undrar om någon vet vad det kan vara för fel? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pain To ThE MaX Skrivet 19 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2005 Visst, vi skulle kunna lista alla möjliga fel.. 1. Alla kablar i? 2. Tappat PS2:an från ett trevåningshus? 3. Skivorna repade? 4. Tv:n fungerar? 5. Säker på att det inte är xbox spel du försöker spela på din PS2? Allvarligt; ge oss mer detaljer. Felmeddelanden? Vad visas på tv:n? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kaboom Skrivet 19 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2005 Mitt Playstation 2 funkar inte längre . Inget av mina spel startar. Undrar om någon vet vad det kan vara för fel? Tror du verkligen att man vet vad problemet är med den där förklaringen? Försök att förklara lite mer ingående nästa gång. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 19 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2005 Mitt Playstation 2 funkar inte längre . Inget av mina spel startar. Undrar om någon vet vad det kan vara för fel? Om du håller på att låta en massa otrevlig ljud så är det LASERn det e fel på Det problemet har de flesta Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
axelp Skrivet 19 mars, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2005 Tror ni att jag är så dum så att jag inte har satt in sladdarna rätt ? Jag förklarade ju vad felet va, alltså spelen går inte i gång, dom startar inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
axelp Skrivet 19 mars, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2005 Om du håller på att låta en massa otrevlig ljud så är det LASERn det e fel på Det problemet har de flesta Ja, det låter ganska så mycket. Vad kan det kosta att reparera? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fredrico Skrivet 19 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2005 Ja, det låter ganska så mycket. Vad kan det kosta att reparera? Det kostar ungefär lika mycket att reparera lasern som att köpa ett helt nytt PS2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GEAS Skrivet 19 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2005 Det kostar ungefär lika mycket att reparera lasern som att köpa ett helt nytt PS2 ... Sa en kille på Tradition/Eb Games till mig också, men sedan lämnade jag in den till närmsta reparatör som fixade den för 300 spänn. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts