Ejje Skrivet 20 mars, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2005 Har lämnat in mitt ps2 på lagning nu gick utan problem. Menar du om dom inte hittar något fel så får jag ett nytt PS2 eller ger dom bara tillbaka det gamla? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 20 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2005 Om de inte hittar något fel så ska du få ett nytt! De har spelet i en eller max 2 veckor och de sitter ju inte o spelar dyngnet runt! Felet kan ju uppkomma ibland. Skulle de säga att de hittade inget fel och vägrar göra nåt åt trots att du vet att det är ett fel så kontaktar du din konsumetombuds man. Du kan tex. gå till www.konsmentverket.se där väljer du vilken stad du bor i så kommer det upp ett tel. nr dit du skall ringa! Siba vägrade först att fixa mitt för de hävdade att jag bara hade 12 månaders garanti. Ringe kons. och fick paragraferna så gick jag tillbax till siba med mitt söndriga PS2 och ett hånflin och efter 2 veckor utan att de hittat nåt ficka jag ett nytt! Haha in ur face SIBA! Ps handla ALDRG på siba, sura, otrvliga och snåla %¤¤#%#% Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 20 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2005 Själv köper jag nästan alltid mina spel hos min lokala tvspelsaffär, där är det oftast inga problem när det är något fel på ett spel. En bekant till mig fick ett trasigt San Andreas exemplar, det var köpt på min lokala tvspelaffär, han fick självklart ett nytt exemplar men även San Andreas guiden utan kostnad. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ejje Skrivet 20 mars, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2005 Köpte mitt ps2 på Elgiganten, hoppas att dom inte hittar ngt fel på det så man får ett nytt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kebabkurt Skrivet 20 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2005 Köpte mitt ps2 på Elgiganten, hoppas att dom inte hittar ngt fel på det så man får ett nytt Jag köpte också mitt på elgiganten..Lasern började bli så gammal på mitt så jag reklamerade det och fick ett helt nytt gratis i somras.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ejje Skrivet 20 mars, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2005 Fick du lämna in det på lagning i 2 veckor innan du fick ett nytt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 20 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2005 (redigerad) Fick du lämna in det på lagning i 2 veckor innan du fick ett nytt? Du ska ju inte tro att det tycker att det är ball att dela ut gratis PS2:or så du får lungt räkna med att de tar in det för att försöka fixa det! Men är det ett fel som du säger, som dycker upp med jämna mellan rum så betvivlar jag på att de kan hitta nåt! För de har inte tid att ha det på tills det felet dyker upp! Och då ska du fortsätta hävda att det är ett fel efter som det stannar och hackar och kräva ett nytt! Som sagt: Du har rätten på din sida! Go get them tiger! Grrrr Redigerad 20 mars, 2005 av vice24 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ejje Skrivet 20 mars, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2005 Du ska ju inte tro att det tycker att det är ball att dela ut gratis PS2:or så du får lungt räkna med att de tar in det för att försöka fixa det! Men är det ett fel som du säger, som dycker upp med jämna mellan rum så betvivlar jag på att de kan hitta nåt! För de har inte tid att ha det på tills det felet dyker upp! Och då ska du fortsätta hävda att det är ett fel efter som det stannar och hackar och kräva ett nytt! Som sagt: Du har rätten på din sida! Go get them tiger! Grrrr Mjo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Moroni_Family Skrivet 20 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2005 Jag fick mitt PS2 för 2,5 årsen, efter ett år börja det hacka, då lämmna jag in det hos ON OFF, för där hade min morsa köpt det, efter två veckor fick jag svar att dem inte hitta nåt fel så då fick jag ett nytt, och det har funkat i 1,5 år nu iallafall. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kebabkurt Skrivet 20 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2005 Fick du lämna in det på lagning i 2 veckor innan du fick ett nytt? För mig tog det typ 4månader... men jag tjänade på det..Ny tystare fläkt fick jag och ny förbättrad laser! Dom tog in det och konstaterade at felet inte gick att laga så jag fick ett nytt istället.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts