Jump to content

Fel på ps2 eller gta sa

Share

Recommended Posts

Om de inte hittar något fel så ska du få ett nytt!

De har spelet i en eller max 2 veckor och de sitter ju inte o spelar dyngnet runt! Felet kan ju uppkomma ibland.

Skulle de säga att de hittade inget fel och vägrar göra nåt åt trots att du vet att det är ett fel så kontaktar du din konsumetombuds man. Du kan tex. gå till www.konsmentverket.se där väljer du vilken stad du bor i så kommer det upp ett tel. nr dit du skall ringa!

Siba vägrade först att fixa mitt för de hävdade att jag bara hade 12 månaders garanti. Ringe kons. och fick paragraferna så gick jag tillbax till siba med mitt söndriga PS2 och ett hånflin och efter 2 veckor utan att de hittat nåt ficka jag ett nytt!

Haha in ur face SIBA!

Ps handla ALDRG på siba, sura, otrvliga och snåla %¤¤#%#%

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Själv köper jag nästan alltid mina spel hos min lokala tvspelsaffär, där är det oftast inga problem när det är något fel på ett spel. En bekant till mig fick ett trasigt San Andreas exemplar, det var köpt på min lokala tvspelaffär, han fick självklart ett nytt exemplar men även San Andreas guiden utan kostnad.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Fick du lämna in det på lagning i 2 veckor innan du fick ett nytt? :)

Du ska ju inte tro att det tycker att det är ball att dela ut gratis PS2:or så du får lungt räkna med att de tar in det för att försöka fixa det!

Men är det ett fel som du säger, som dycker upp med jämna mellan rum så betvivlar jag på att de kan hitta nåt! För de har inte tid att ha det på tills det felet dyker upp!

Och då ska du fortsätta hävda att det är ett fel efter som det stannar och hackar och kräva ett nytt!

Som sagt: Du har rätten på din sida! Go get them tiger! Grrrr ;P

Redigerad av vice24
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Du ska ju inte tro att det tycker att det är ball att dela ut gratis PS2:or så du får lungt räkna med att de tar in det för att försöka fixa det!

Men är det ett fel som du säger, som dycker upp med jämna mellan rum så betvivlar jag på att de kan hitta nåt! För de har inte tid att ha det på tills det felet dyker upp!

Och då ska du fortsätta hävda att det är ett fel efter som det stannar och hackar och kräva ett nytt!

Som sagt: Du har rätten på din sida! Go get them tiger! Grrrr ;P

Mjo :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor