Ejje Skrivet 19 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2005 (redigerad) Mitt gta sa hänger sig(bilden fryser) med mellanrum , jag vet inte om det är ps2't eller spelet Någon som vet? Jag gjorde en ny sparfil och när jag är i los santos så hänger det sig nästan aldrig men när jag kommer till andra ön så hänger/fryser sig det var 5 minut. Redigerad 19 mars, 2005 av Ejje Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 19 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2005 Säkert ps2:an! med 95%´s säkerhet.... hur gammal är det!? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ejje Skrivet 19 mars, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2005 Det är ca 2 år gammalt inte så mycket använt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 19 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2005 Är det under 24 månader har du lagen på din sida och skall få det fixat enligt konsumentköpslagen. Men prova att köpa en rengörings cd! Det kan vara linsen som e skitig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ejje Skrivet 19 mars, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2005 Var kan jag köpa en sån rengörings cd och hur mycket kostar dom? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kebabkurt Skrivet 19 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2005 Den kan också vara spelet..Kollat efter strora jack och repor? Annanrs kan du ju slipa om skivan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ejje Skrivet 19 mars, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2005 Vadå slipa skivan?? Ska jag ta med den till träslöjden eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 19 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2005 (redigerad) Vadå slipa skivan?? Ska jag ta med den till träslöjden eller??? Klart! Visste du inte det!? Ta med den till din lärare i träslöjd, så kör han över den med vinkelslipen... Redigerad 19 mars, 2005 av vice24 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 19 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2005 Näää, gå till din närmaste spel butik och fråga om de slipar spel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 19 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2005 Näää, gå till din närmaste spel butik och fråga om de slipar spel. ...Så tar DE fram vinkelslipen... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ejje Skrivet 19 mars, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2005 Ok,Då rövar ja me rengörings cd, om inte det funkar ska ja kolla om slippning e nåt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 19 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2005 Jag antar att du har nåt annart spel att testa om det är PS2:an med, och om inte så har du säkert en kompis som har nåt annat Spel som du kan testa... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 19 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2005 (redigerad) Mitt gta sa hänger sig(bilden fryser) med mellanrum , jag vet inte om det är ps2't eller spelet Någon som vet? Jag gjorde en ny sparfil och när jag är i los santos så hänger det sig nästan aldrig men när jag kommer till andra ön så hänger/fryser sig det var 5 minut. Jag tror inte det är något fel på San Andreas skivan. Precis när jag fick San Andreas fick jag köpa ett nytt PS2 bara för att det stanna. Så håll inte på med skivan, om din PS2 är två år gammal ska du nog köpa ett nytt. För det kan vara så att det inte klarar San Andreas. Men om du inte vill köpa ett nytt kan du öppna Ps2:an och ttvätta lasern, men det brukar inte fungera och dammsug den inte heller. Redigerad 19 mars, 2005 av GTApimpfoolife Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
hjhjg Skrivet 19 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2005 Jag hade sama problem innan, då hade jag även mitt ps2 stående... sen ställde jag det ner och har aldrig haft problem sen des... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ejje Skrivet 19 mars, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2005 Mitt playstation är 1 år gammalt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ufosxm Skrivet 19 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2005 Spelet har låst sig 2 gånger för mig sen jag köpte det i november (release-natten). Tycker jag är helt ok för jag har ju trots allt den första modellen av ps2 som kom ut. Har aldrig rengjort linsen så den låter ju konstigt, men funkar. Lite seg och sådär men spelen laddar ju. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ejje Skrivet 19 mars, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2005 Jag kan kolla på DVD filmer utan problem har dock inte testat med något annat spel än. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gurfi Skrivet 19 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2005 Mitt gta sa hänger sig(bilden fryser) med mellanrum , jag vet inte om det är ps2't eller spelet Någon som vet? Jag gjorde en ny sparfil och när jag är i los santos så hänger det sig nästan aldrig men när jag kommer till andra ön så hänger/fryser sig det var 5 minut. Som någon annan sa: köp en rengörings-cd på te.x onoff, kostar ca. 60 kr. Det har kommit liknande frågor detta och i dom flästa fallen så är det linsen som är skitig. är den mer än ett år gammalt eller är den 11 månader och 10 dagar? om det inte har passerat 1 år innan du köpte den så kan du lämna in den innan du köper rengörings-cd:en. det är ju lite irriterande att köpa en cd för ca. 60 kr om det inte är linsen det är fel på! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Chilli_13 Skrivet 20 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2005 Jag fick mitt playstation2 ungefär för 4 år sen aldrig rengjort linsen eller något sånt och den går skitbra. Är inte så där spelberoende heller Så... Jaja Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 20 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2005 (redigerad) Ejje: Är ditt PS2 så pass "gammalt" redan som 1 år + så hade, om det var jag, gått dit jag köpte det o säga att: -"det funkar inte! I mellanåt stannar det och vägrar starta" För kan inte de hitta ett konkret fel så får du ett nytt! Krånglar det nu, vad gör det inte om ytterligare ett år! Visst, du kanske köper PS3 då men det kan ju vara kul att ha ett funkade PS2 kvar!? Mitt råd är: Skit i rengörings-cd´s (och träslöjd´s lärare ) och lämna in det! Passa på och kunna få det fixat medans du kan! Det är ju fett, att få ett helt nytt PS2! Det fick jag... Redigerad 20 mars, 2005 av vice24 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts