leftbehind Skrivet 18 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2005 Hm, ja har märkt att folk har börjat skriva Teh, varför gör man det? Är de nått skit me "haxxor-språket" . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 18 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2005 Jag skriver det bara i "That's teh shit" meningar... Det är roligt. Inget jag skriver annars så där... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 18 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2005 (redigerad) Fenomenet kallas felstavning... Eller inte. Men det är väll tufft att skriva "knug" och "teh" å sånt. Jag vet inte. Redigerad 18 mars, 2005 av Kalan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 18 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2005 För snabb på tangentbordet? Jag brukar skriva "itne" istället för "inte" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Geek Skrivet 18 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2005 För snabb på tangentbordet? Jag brukar skriva "itne" istället för "inte" Såna fel gör jag jämt!! Har typ skrivit ahr 5000 gånger när jag skulle skrivit har. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 18 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2005 Såna fel gör jag jämt!! Har typ skrivit ahr 5000 gånger när jag skulle skrivit har. Hehe, ja ahr skriver man också ibland. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 18 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2005 Chuck Norris Approves. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 19 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2005 Dr. Phil aswell. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 19 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2005 Dr. Phil aswell. You fail. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 19 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2005 Själv skriver jag alltid dte, och dte är jag stolt över! (Blandgodis och bananer). Fenomenet kallas felstavning... Eller inte. Men det är väll tufft att skriva "knug" och "teh" å sånt. Jag vet inte. Knug äger allt, det ska bli min "Catch phrase". In your face, Knug! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 19 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2005 Teh är väl bara nånting som man börjat med, liksom något annat som "eller", "e", och liknande.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 19 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2005 Teh är väl bara nånting som man börjat med, liksom något annat som "eller", "e", och liknande.. Eller stavas eller. Eller? Knug på maskeradbal. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts