Erix0n Skrivet 23 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 23 december, 2002 Fan jag kommer inte över till 3:de ön! från första till andra var de bara hoppa över bron med hjälp av "chittychittybb" men hur kommer man till 3:de? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 23 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 23 december, 2002 Världens lättaste fråga! Svar: Fuska inte. Gör uppdragen. Om du så gääärna vill kan du ta tunnelbanan om du inte är riktigt nykter för att komma över bron... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Erix0n Skrivet 23 december, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 december, 2002 Världens lättaste fråga! Svar: Fuska inte. Gör uppdragen. Om du så gääärna vill kan du ta tunnelbanan om du inte är riktigt nykter för att komma över bron... Går de att ta tunnelbanan från andra ön till 3:de ? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Canza 57 Skrivet 23 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 23 december, 2002 Nej det går inte att ta tunnelbanan för att stationerna på tredje ön är stängda. Använd chittychittybb sen rhino fusket jag tror att det var giveusatank, Ställ tanken på den gata som leder till callahan bridge men vänd dig mot tredje ön, rotera turreten så att den är vänd bakåt sen är det bara att skjuta så flyger du mot tredje ön. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 23 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 23 december, 2002 Nej det går inte att ta tunnelbanan för att stationerna på tredje ön är stängda. Använd chittychittybb sen rhino fusket jag tror att det var giveusatank, Ställ tanken på den gata som leder till callahan bridge men vänd dig mot tredje ön, rotera turreten så att den är vänd bakåt sen är det bara att skjuta så flyger du mot tredje ön. Uppmuntran inte....fö i fel forum.....gör uppdragen annars blir det inget kul i längden!!! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lancelot Skrivet 24 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 24 december, 2002 Fuska och flyg med en chetaah eller banshee.. det gjorde jag och klarade det!! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Linus127 Skrivet 27 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2008 God jul! 2002 var ett fint år. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 27 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2008 God jul! 2002 var ett fint år. Någon som försöker bli bannad? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts