Donkeey Skrivet 21 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 mars, 2005 GT-serien fungerar ju. MMM.. det gör den Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 21 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 mars, 2005 Alla manager spelen. T.ex. Football Manager 2005. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 21 mars, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 mars, 2005 Jag sa att ni inte skulle skriva MMORPGs mest för att dom kostar så ni kan ju säja GRATIS (GRATIS!!!!) MMORPGer.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 21 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 mars, 2005 Jag sa att ni inte skulle skriva MMORPGs mest för att dom kostar så ni kan ju säja GRATIS (GRATIS!!!!) MMORPGer.... Jaha du kunde sägad et redan från början för Dark age of Camelot kostar inget. Eller jo att köpa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 21 mars, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 mars, 2005 Sorry, tänkte inte på det... HUur bra är detta spel då? Har det någon story? Internetsida? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 21 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 mars, 2005 (redigerad) Asså om jag ska säga det så vet jag inte så mycket om det spelet har inte spelat det själv, bara sett när brorsan spelar. Men aja man är riddare och ska göra olika "Quest" ungefär som i WoW, så kan du sälja en del saker du hittar och få pengar, gå upp i level och bli starkare. Jag kan lägga upp sida om jag hittar nån senare EDET: hittade en sida http://www.darkageofcamelot.com/ Redigerad 21 mars, 2005 av ZcruweN Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 21 mars, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 mars, 2005 (redigerad) Det verkade inte så "tilltalande" . Eftersom jag inte hittade nån buske som var riktigt stor och fin. Redigerad 21 mars, 2005 av Mr. M Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 21 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 mars, 2005 Svårt att hitta det i buskarna, jag har oxå letat lite grann, men inte hittat en ända fin buske, men det ska finnas på Game för typ 499 eller nått sånt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 22 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2005 Svårt att hitta det i buskarna, jag har oxå letat lite grann, men inte hittat en ända fin buske, men det ska finnas på Game för typ 499 eller nått sånt! Kostar det inte i månaden?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
diarrehampus Skrivet 23 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2005 CS kan man aldrig tröttna på Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 23 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2005 (redigerad) Mafia, GTA3, GTA VC, GTA SA, Crazy Taxi-serien (faktiskt rolig), Achtung die kurve!, Postal 2, 1nsane (asgrymt stuntspel där man kan köra bil, cross, rymdskepp, flygplan och annat). Redigerad 23 mars, 2005 av skribb Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Geek Skrivet 23 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2005 Uhm vad är MMORPG? :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gurgel Skrivet 23 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2005 Rose e väll sköj gratis mmorpg www.roseon.com Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 23 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2005 Battlefield 1942! Bara orginalspelet håller hur länge som helst! Sen finns det massa bra moddar också. Efter det finns det två expansioner, den fristående uppföljaren Battlefield Vietnam och sen är Battlefield 2 och Battlefield: Modern Combat (konsol- verision av BF2) under utveckling. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dempaboy Skrivet 23 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2005 FALLOUT serien!!!! älskar 1:an och 2:an men åt helvete med fallout tactics! 2:an kan man spela hur länge som helts 3:an är under utveckling kanske blev lite mycket smilies men jag älskar spelen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 23 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2005 Uhm vad är MMORPG? :"> MassiveMultiplayerOnlineRole-PlayingGame Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 23 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2005 Call of Duty: United Offensive Spelar det varenda dag Awww jag addar dig, du är jao...vi delar samma intresse Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flanders Skrivet 23 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2005 Varje spel man tycker är kul kan man ju fördemesta spela på internet som WarCraft 3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 24 mars, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 mars, 2005 Mafia, GTA3, GTA VC, GTA SA, Crazy Taxi-serien (faktiskt rolig), Achtung die kurve!, Postal 2, 1nsane (asgrymt stuntspel där man kan köra bil, cross, rymdskepp, flygplan och annat). Jag fuskadelite... Och jag hittade då inget flygplan i listan... Inget rymdskepp heller... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 24 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 mars, 2005 Du kanske måste ha en patch eller något.. Jag vet att det ska finnas Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts