Bubbli Skrivet 18 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2005 Kan ni säja några spel som inte tar slut.. Det ska inte vara MMORPG:er och sånt eller Sims... Eller Singles. GTA klarar man bara det att man kan fortsätta sedan samma sak med Fable... kan ni säja några andra? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 18 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2005 Mafia har inte tagit slut för mig ännu, har spelat det i flera år CS funkar bra med... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 18 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2005 Cs och GTA Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
thotim Skrivet 18 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2005 Morrowind Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Krax Skrivet 19 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2005 WoW! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Urkas Skrivet 19 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2005 "Det ska inte vara MMORPG:er och sånt" Och direkt är det två pers som säger ett MMORPG. Sen förstår jag inte hur CS kan vara ett spel som aldrig tar slut. CS är som en gammal LP med ABBA eller nåt på som har hakat upp sig. Samma tråkiga sak som händer om och om igen. ALDRIG nåt nytt. Folt borde testa ET istället... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
berit Skrivet 19 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2005 Mafia har inte tagit slut för mig ännu, har spelat det i flera år CS funkar bra med... Jag tror han syftar på spel som inte går att varva (och man kan varva mafia) sportspel, fast de räknas kanske inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 19 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2005 "Det ska inte vara MMORPG:er och sånt" Och direkt är det två pers som säger ett MMORPG. Sen förstår jag inte hur CS kan vara ett spel som aldrig tar slut. CS är som en gammal LP med ABBA eller nåt på som har hakat upp sig. Samma tråkiga sak som händer om och om igen. ALDRIG nåt nytt. Folt borde testa ET istället... Jag ser det som att bara Krax har sagt nåt om mmorpg. Om du menar thotims "Morrowind" så kan jag tillägga att det spelas på singleplayer. Wolfenstein: Enemy Territory, gamalt nu förstås men jag har spelet det i två år tror jag. Är så kul så jag undrar om jag nånsin kommer sluta spela det lol. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 19 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2005 Call of Duty: United Offensive Spelar det varenda dag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 19 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2005 Morrowind Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blues Skrivet 19 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2005 Spel som aldrig tar slut? Hmm... TETRIS Woohoo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 19 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2005 Typ... CS 1.6... vet inte.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flanders Skrivet 19 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2005 WoW eller CS Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 19 mars, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2005 WoW=MMORPG. Sa jag nåt om det? Ja, inga MMORPG. CS=Ingen story överhuvudtaget. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flanders Skrivet 19 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2005 WoW=MMORPG. Sa jag nåt om det? Ja, inga MMORPG. CS=Ingen story överhuvudtaget. Tror inte det finns något spel som aldrig tar slut och har någon story Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 19 mars, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2005 Tror inte det finns något spel som aldrig tar slut och har någon story Nej, men ändå... Ett som liksom är lite roligare... Som t ex Crazy Taxi... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hummler Skrivet 19 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2005 Jag kan ett.. Crazy Taxi ^^ Nej men BF är väl rätt ok ? och 2an släpps ju snart =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 19 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2005 Fråga xstreem om ett spel där han försöker knäcka mig, det tar aldrig slut, för han lyckas aldrig.(notera att detta har inget med musiksmak att göra.) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 19 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2005 (redigerad) Ha kom på ett nu Dark age of Camelot eller vad det heter. EDET: aj då det var visst ett MMORPG Redigerad 19 mars, 2005 av ZcruweN Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 19 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2005 GT-serien fungerar ju. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts