Speeder Skrivet 21 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 mars, 2005 Brukar man inte kunna höra att folk pratar hela tiden på en polisradio? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 21 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 mars, 2005 Brukar man inte kunna höra att folk pratar hela tiden på en polisradio? Det är mellan centralen och polisen i Stockholm - AB - 01. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 21 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 mars, 2005 Jävlar Fyra "Araber" råna en kvinna med pistol efter som jag var tydlig med de ordet var för att poliserna oxå var det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 21 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 mars, 2005 (redigerad) En psykstörd kvinna som löper amok... Hon skriker och röjer i sin lägenehet... Med FÖNSTRENA PÅ VIDGAVEL. Det var en grovt påverkad man som låg på parkeringen vid McDonalds nån stans och hade legat där i tio minuter. Han såg ut som en clown enligt signalamentet... Då skrattade den ena till och den andra sa "Ja, det går väll inte att missa" Redigerad 21 mars, 2005 av Mr. M Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 21 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 mars, 2005 Vad är det för kvinna som snackar? Det är som om hon är programledare för ett radioprogram... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 21 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 mars, 2005 Vad är det för kvinna som snackar? Det är som om hon är programledare för ett radioprogram... Jag TROR är inte säker men jag TROR att hon sitter i nån slags mojs där folk ringer in sedan ringer hon ut till bilarna och talar om det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 22 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2005 De amerikanska kanalerna funkar iknte... /: server full borås funkar, men finns det ingen i sthlm eller uppsala? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 22 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2005 Vet inte hur det är stält just nu. Men när jag tänker starta den så blir det bara det har uppstått ett fel winamp måste stängas :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jaeger Skrivet 22 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2005 FAn vad skoj Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 23 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2005 Det stämmer icke om Stockholm.. Har hört om Dalarnas län också O.o Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 23 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2005 Vet inte hur det är stält just nu. Men när jag tänker starta den så blir det bara det har uppstått ett fel winamp måste stängas :'( ! :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 23 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2005 ! :'( Folk svarar om dom vet vad felet är ! Så vänta och skriv inte massa onödiga posts ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Shotmans Skrivet 23 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2005 Länken funkar inte :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Chilli_13 Skrivet 5 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 april, 2005 (redigerad) Min storebrossa har polisradio i sin bil Jag vet inte varför han har den, frågade honom han visste inte själv heller varför han grejat fram den Men det var en rolig sak en gång... Jag och min brossa var på väg hem från jönköping han kör i 160-165kmh Då kommer en röd audi och riktigt susar förbi (I typ 200-220kmh) polisradion är på... ...Sen hör man typ nånting i stilen: Det kommer en röd audi i ungefär 210, jag följer. Dom säger inte vart men men... Tre minuter senare så står audin stoppad och polisen står där och pratar med honom Jag och min brossa höll på skratta några minuter efter det Redigerad 5 april, 2005 av __GURRA__ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 5 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 april, 2005 (redigerad) Hur lång tid brukar det ta innan man hör nånting...? Edit: Weeiiii det fungerar!!! Edit: Uscha en liten 9 årig flickas mamma hade svimmat... Redigerad 5 april, 2005 av Sikorka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
NiKe-eKiN Skrivet 7 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 april, 2005 Kan någon hitta en polis radio för New York PLZ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Always_Mongo Skrivet 8 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2005 (redigerad) Nä gick inte Redigerad 8 april, 2005 av VC_Alex Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 8 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2005 Tanka här http://snabel.dyndns.org:8000/listen.pls Ni som får den att funka. hur gör ni? När jag tänker starta spåret web radio . ja det där så " söteer winamp på ett fel och måste avslutas." :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 8 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2005 Ni som får den att funka. hur gör ni? När jag tänker starta spåret web radio . ja det där så " söteer winamp på ett fel och måste avslutas." :'( Har du installerat Winamp Full eller Boundle? Winamp Lite stödjer inte Webbsändningar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 8 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2005 Har du installerat Winamp Full eller Boundle? Winamp Lite stödjer inte Webbsändningar. Vet ej. Kan någon skicka. Eller. Ja. Jag kan lyssna på Borås's polisradio. men inte den där som TT skickade. Nu pratar dom om någonting. Knalleland (en gång lät det som knulle land) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts