Foo Skrivet 19 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2005 Ja, detta var intressant att lyssna på Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_lime_ Skrivet 19 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2005 Nån här som vet var man kan hitta en webradio som sänder västerbottens snutradio?!!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
prinsk0rv Skrivet 19 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2005 Är det inom sitt område eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lindström Skrivet 19 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2005 Haha, dom har babblat om 3 rånare med skruvmejsel i 20 minuter nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 19 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2005 Funkar inte för mig! :'( :'( :'( :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oldsmobile Skrivet 20 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2005 I bland kan man tro att det är inspelat är ju typ samma sak en dag o samma en annan Att människor i världen alldrig lär sej Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aikjonas12 Skrivet 20 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2005 I bland kan man tro att det är inspelat är ju typ samma sak en dag o samma en annan Att människor i världen alldrig lär sej Det är inte inspelat. För som jag sa förut, jag såg lastbilen som dom snackate om. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 20 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2005 (redigerad) Nu sa dom nåt... Men jag fattade knappt det, det var nåt med invandrare i en hamn... Edit: Ett inbrott på israels ambassad!! Redigerad 20 mars, 2005 av xstreem Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Speeder Skrivet 20 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2005 Muäääh, inbrott på israels ambassad. Men man får ju inte höra något spännade! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 20 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2005 (redigerad) Nu grep dom inbrottstjuvarna... Dom sa nåt om att vi har dom och att alla var inblandade i ambassad israel Edit: Lite action! Slagsmål vid Grand Hotel... Redigerad 20 mars, 2005 av xstreem Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 20 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2005 Dom har farit runt och letat nån i en röd Bmw, efter ett bråk. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 20 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2005 Dom skulle till nån gata med numret 29 där en "X kille" hade blivit förbannad nåt och galen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 20 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2005 Dom skulle till nån gata med numret 29 där en "X kille" hade blivit förbannad nåt och galen Han stod utanför dörren och skrek på sin ex flickvän vad jag förstod Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 20 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2005 Han stod utanför dörren och skrek på sin ex flickvän vad jag förstod Jasså. Men nu var det en Olof Adam marit (tror jag) körde runt i en bil med tre svarta män (eller så var han oxå svart) dom körde runt och betädde sig konstigt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 20 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2005 Tänk o sitta och lyssna på Midsommarafton, då lär det vara full rulle! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 20 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2005 Tänk o sitta och lyssna på Midsommarafton, då lär det vara full rulle! Skulle gjort de om man inte själv var upptagen hehe. Nu var den en taxi som körde till astridlindgrens barnsjukhus Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aikjonas12 Skrivet 20 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2005 (redigerad) Vart hittar man sådana då? Nu ska länken fungera: http://www.policescan.us/ Redigerad 20 mars, 2005 av aikjonas12 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
notorius Skrivet 20 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2005 (redigerad) Funkar inte för mig Den amerikanska asså Redigerad 20 mars, 2005 av notorius Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aikjonas12 Skrivet 20 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2005 Funkar inte för mig Den amerikanska asså Nu är den fixad Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 20 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2005 (redigerad) Typ något om att dom ska göra en 29:40 Nån som är överdrogad på sömntabletter 2468 är portkoden till hennes lägenhet Redigerad 20 mars, 2005 av P-C Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts