The Dude Skrivet 19 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2005 Är det någon som vet hur man gör en sådan här fil? skulle tex vara roligt att göra en liknande för tunnelbane radion så man kan höra ifalll de målats nått eller så Du klickar här och skriver in adressen han länkade. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aikjonas12 Skrivet 19 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2005 Dom snackade nyss om en ratt full som körde en lastbil å den körde på motorvägen förbi västertorp så jag såg lastbilen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 19 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2005 Va typ en bil som brann på Folkkungagatan om jag hörde rätt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HemuleN Skrivet 19 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2005 Du klickar här och skriver in adressen han länkade. Jo ja vet, men snarare hur man gör själva .pls filen, de måste ju lixom va nånstans där man skriver in radio frekvensen och sånt Det är ju lixom inte bara att skriva in "lyssna.på.tubradio.com:8000/Listen.pls" man måste ju ha en pls fil och hosta den nånstans? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 19 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2005 Fick nu lite tid till övers och satte mig och lyssnade lite, har nu lyssnat i 42 min men ingenting har hörts. Det är inte så ofta de säger någonting eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 19 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2005 Är det här lokalt eller för nån annan stad? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xennah Skrivet 19 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2005 Hehe Personrån i en tunnelbana i stockholm Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 19 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2005 Va typ en bil som brann på Folkkungagatan om jag hörde rätt! Det var en till bilbrand nyss. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HemuleN Skrivet 19 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2005 Fick nu lite tid till övers och satte mig och lyssnade lite, har nu lyssnat i 42 min men ingenting har hörts. Det är inte så ofta de säger någonting eller? Nepp, en gång var 30:e minut typ, mkt roligare att lyssna på tubradio, där snackar dom typ hela tiden plus att det händer roligare saker, typ en naken kärring som åkte mellan skärmarbrink till gullmarsplan mitt på dan synd att de inte finns nå bra sätt o lyssna på de på datorn Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 19 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2005 Kan inte nån gå och vara kriminell vart det är... Det har inte hänt nåt på 10 minuter typ ju. Är detta i typ sthlm eller så? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joey Skrivet 19 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2005 Bara och lyssna på scanners från US, typ texas, huston eller liknande, full fart där. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 19 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2005 Vart hittar man sådana då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 19 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2005 Haha kul. Hoppas man hör något som händer i närheten, hehe.. Då kanske man sticker ut och spelar hjälte.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 19 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2005 Fan, jag vill ju höra lokalt ju Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 19 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2005 (redigerad) Vart ligger Sundby skolan? Dom nämnde det... Sen nämnde dom Karolinska Sjukhuset.. Det är Sthlm va? Och vad är "en LBU"? Redigerad 19 mars, 2005 av Mr. M Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 19 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2005 Ska det vara helt tyst när dom inte pratar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HemuleN Skrivet 19 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2005 Ska det vara helt tyst när dom inte pratar? Ja, sen när de börjar spraka till kan du förbereda dig på att nån säger nått, eller oxå kom dom bara åt knappen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 19 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2005 Ja, sen när de börjar spraka till kan du förbereda dig på att nån säger nått, eller oxå kom dom bara åt knappen Jo, hörde att dom sa nåt nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
m0rd0r Skrivet 19 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2005 Petter Olof Nicklas Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 19 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2005 Hörde också den . Lite roligt namn. Sen var den en alkis som skrek och gormade mitt i gatan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts