Mikolan Skrivet 19 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2005 Hehe, en snattare på Systembolaget, trodde han inte det skulle synas när han gick ut med 3 flaskor vin? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
thotim Skrivet 19 mars, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2005 Bästa hittills, En förbannad kille slänger möbler ut ur lägenheten, adressen minns jag inte men portkoden var 8231 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_lime_ Skrivet 19 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2005 Nån här som vet var man kan hitta en webradio som sänder snutradion för västerbotten? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 19 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2005 Kolavägen 2, Vertahemmet (nåt sånt). En fyllegubbe håller på och försöker ta sig in i ett hus! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 19 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2005 En som jag hörde i morse : En pundare snodde en bil mitt framför ögonen på ägaren. En grön fiat eller något sånt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 19 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2005 En buss har kört in i ett flertal parkerade bilar nånstans. Ingen verka dock bli skadad... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 19 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2005 Bästa hittills, En förbannad kille slänger möbler ut ur lägenheten, adressen minns jag inte men portkoden var 8231 Haha, påminner om "Jalla Jalla!" Vi har en polisradio, eftersom min farsa jobbar i en elbutik. Ganska skoj att sitta och ha den på på kvällarna och höra alla brottslingars försök att rymma Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 19 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2005 HAHA en jag lyssnar på just nu : Jamal ringer från Rinkeby och säger att hans granne vill komma in till honom och han har en kniv... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 19 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2005 HAHA en jag lyssnar på just nu : Jamal ringer från Rinkeby och säger att hans granne vill komma in till honom och han har en kniv... En vardag i Rinkeby presenterar Polisradion. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Miike Skrivet 19 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2005 Haha!! Fyfan vilken rolig pryl. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 19 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2005 Är det verkligen så smart att berätta vad ni hör på polisradion? Det är ju faktiskt olagligt att föra vidare informationen. Men det kanske inte gör forumet något? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 19 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2005 Länge sen man lyssnade på surre.com o grejjer, hade skiten på typ hela tiden förrut för nått år sen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oldsmobile Skrivet 19 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2005 Roligt att höra poliserna prata... det var en som blev rånad uttan för birka terminalen... .. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 19 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2005 Har inte folket här något annat att göra en att sitta och lyssna på tråkiga poliser? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HemuleN Skrivet 19 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2005 Är det någon som vet hur man gör en sådan här fil? skulle tex vara roligt att göra en liknande för tunnelbane radion så man kan höra ifalll de målats nått eller så Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 19 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2005 Har inte folket här något annat att göra en att sitta och lyssna på tråkiga poliser? Har de säkert. Men har man någon stund över någon gång så kan det vara rätt så kul att sitta och lyssna lite. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aikjonas12 Skrivet 19 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2005 Nu är det om någon bil på cittyterminalen som har haft inbrott. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 19 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2005 Säger inget just nu.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oldsmobile Skrivet 19 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2005 Ärligt talagt...jag måste skafa mig ett liv :"> aja nu har jag inget liv iallefal Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 19 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2005 (redigerad) Det är nån 55åring som kör taxi som har tagit upp en 13 åring.. haha Edit : nu e de nån som jagar folk med skärp och är blodig kring munnen Redigerad 19 mars, 2005 av Bullet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts